niedziela, 7 października 2012

Szampon w kostce...

Znacie szampony w kostce LUSH???
Ja się tyle o nich nasłuchałam i naczytałam, ze też chciałam spróbować, jak działa taki szampon:)
Miałam zamawiać na allegro, ale znalazłam troszkę tańszy odpowiednik z BOMBS COSMETICS.





SZAMPON nazywa się "ROZPLĄTYWACZ"

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Aqua (Water), Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Oil, Polyquaternium 10, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Limonene, Linalool, CI 19140 (Yellow 5), CI 42090 (Blue 1).






Krótki opis produktu:
Absolutna nowość: szampon w kostce! Bez zbędnej wody, sama esencja wydajnego, naturalnego szamponu z dodatkiem olejków eterycznych, który doskonale odżywi suche włosy i w mig je rozplącze, dodając zdrowego blasku!
Rozplątywacz zawiera olejek z mięty, który rankiem idealnie orzeźwi.






Jak używać szamponu?
 
Potrzyj 2-3 razy mokre włosy kosteczką, a otrzymasz gęstą pianę, którą dokładnie wetrzyj, masując głowę. Następnie spłucz pianę - i gotowe!
 





 
 
 
Skusiła mnie chęć wypróbowania jak to możliwe, że kostka pzrypominająca mydło może umyć nasze włosy i tak fajnie się pienić. Wyobrażace sobie umyć głowę w zwykłym mydle??? (chociaż może warto spróbować??)
Dodatkowo produkt ten ma być naturalny,daje skład dla tych, którzy się na tym "znają",bo ja jakoś nie czytam składów i nie analizuję póki co.
 
MOJA OPINIA:
Produkt bardzo mnie zaskoczył, pieni się niesamowicie i doskonale oczyszcza włosy.
Przyjemny jest masaż głowy w gęstej pianie jaką dzięki niemu uzyskujemy.
Jest niesamowicie wydajny.
Jednak zapachu mięty, na który liczyłam nie czuć wcale:(
Po jego użyciu włosy nie są bardziej zaplątane niż po innym szamponie, jednak ja używałam po nim odżywki ekspresowej w sprayu.
Świetnie nadaje się na wakacje, bo zajmuje mało miejsca:)
Ogólnie jestem zadowolona, ale ideałem dla mnie byłby taki szampon z właściwościami utrzymującymi kolor itp czyli do włosów farbowanych.(może już jest, jak ja szukałam to z bomb cosmetics nie było, ale chyba LUSH taki ma)
 
 
Miałyście tego typu  szampony?
Jak u Was się one sprawdziły?
Polecacie jakiś szczególnie?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz na oczy widzę tego typu szampon :D muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o takim szampnie, ale nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, nie znam. Nie wiem czy bym się skusiła:) Miłej niedzieli, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Ja Ci zyczę miłego poniedziałku:)

      Usuń
  4. nie próbowałam, ale czytając pomyślałam to samo co Ty napisałaś - idealny na wyjazdy, bo "kompaktowy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam, ale od dawna kusi mnie coś z Lush'owych specjałów... Marki bomb cosmetics do tej pory nie znałam, ale planuję zaraz się z nią zapoznać.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam i chyba jednak się nie skuszę wolę płynna konsystencję:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle czytam o tych szamponach w kostce że chyba sama w końcu się skusze :) lubie próbować i testować coś nowego szukając swego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, zwłaszcza jak sie naczytam o czymś to jeszcze bardziej chce sama tego spróbować:)

      Usuń
  8. Nie używałam nigdy szamponów w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lush znam, nawet miałam kilka rzeczy, chociaż nigdy szamponu w kostce, ale o tej firmie BOMBS COSMETICS pierwszy raz czytam, będę musiała się zapoznać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takim szamponie, ale ja w ogóle jakoś do tyłu za technologią;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JEST SZAMPON LAVEA do farbowanych nawet na allegro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)