sobota, 20 października 2012

SPA dla rąk...

czyli SZAFIROWY PEELING
I REGENERUJĄCA MASKA - SERUM DO RĄK
Perfecta SPA
 













 
Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru, ciekłej parafiny, masła ze skórki pomarańczowej, gliceryny i alantoiny. Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka, działa łagodząco i nawilżająco. Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą.

Sposób użycia:

Masować mokre dłonie peelingiem przez ok. 3 min, wykonując ruchy okrężne. Następnie spłukać wodą i osuszyć.












Regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej, ciekłej parafiny, olejku jojoba, alantoiny i gliceryny. Nawilża, zmiękcza skórę, koi i przyspiesza naprawę mikrouszkodzeń naskórka. Tworzy na dłoniach tzw. "niewidzialne rękawiczki", zabezpieczając przed utratą wody.

Sposób użycia:
Po wykonaniu peelingu nałożyć na skórę dłoni grubszą warstwę maski-serum. Pozostawić na ok. 15 minut. Nadmiar wmasować okrężnymi ruchami.

 
CO JA O TYM MYŚLĘ???



 
Zapach bardzo przyjemny, nie wiem do czego go porównać trochę taki zapach coli z paście do zębów dla dzieci…………… trochę taki cynamon jakieś ciasto z cynamonem……… Musicie same się przekonać jeśli jesteście ciekawe!?
 
Działanie:
PEELING
Peeling  ma troszkę taka rzadką, galaretowatą konsystencję oraz ma mało drobinek.
Jednak podczas używania przyjemnie pachnie, więc miło jest te 3 minutki robić sobie masaż rąk i w rezultacie faktycznie peelinguję.
Po użyciu ręce były delikatne, wygładzone i  miękkie.
MASKA
Maska ma konsystencję kremową, ładnie pachnie
Z czasem jej konsystencją zmienia  się w  coraz bardziej płynną….
Po  15 minutach wydaje mi się jakbym miała ręce posmarowane olejem i  w moim przypadku nie dało się tego wmasować okrężnymi ruchami.
Po prostu po zabiegu umyłam ręce.
Ogólnie uważam, że ten zestaw to fajna regeneracja dla rąk zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym kiedy są przesuszone i szorstkie.

Myślę,  że sobie jeszcze kupie ten zestaw:)

Można też użyć zwykłego peelingu i grubej warstwy kremu zamiast maski, ale to już nie będzie to samo……

Ja na pewno się jeszcze skuszę za jakiś czas…..




Co myślicie o takim SPA dla rąk???
 

 
 


 
 

10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten 'zestaw', byłam z niego mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie działa:)
      Będę sobie robiła co jakiś czas taki zabieg SPA:)

      Usuń
  2. Ciekawy ten peeling nigdy nie używałam i chyba muszę spróbować, bo moje łonie zaczynają się robić szorstkawe :(
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,napewno poprawi kondycję Twoich dłoni:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Daje fajny efekt i poprawia stan dłoni :):)

      Usuń
  4. Moje dłonie lubię takie SPA i takie pieszczoty :)
    Ale zapach zbliżony do cynamonu jest niedopuszczalny dla mojego nosa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś sama spróbować, bo sama widzisz, ze ciężko mi go było określić :(
      Ale myślę, że za taka cenę warto, bo fajnie regeneruje nasze dłonie:)
      A nawet jeśli Ci zapach nie będzie odpowiadał przy peelingu to maski nie musisz nakładać.
      Zabieg jest tani,więc można się skusić:)

      Usuń
  5. Fajny pomysł: SPA do rąk:) Mam bzika na punkcie kremów do rąk;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten niepozorny zestaw nie raz ratował mi dłonie w zimie! :) jest super, powinni wydać pełne produkty, na pewno bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)