poniedziałek, 8 października 2012

Rozgrzewająca herbatka.......

Herbatka z imbirem


Moja ulubiona herbatka na jesienno-zimowe miesiące:)
 
Na zdjęciu przedstawiam skład:
* herbatka ekspresowa Remsey,ja ją bardzo lubię ostatnio (ale może być Wasza ulubiona czarna herbata)
*cytrynka
*miód
*korzeń imbiru
 

 
Herbatkę zaparzamy jak zwykle potem dodajemy miód, plasterek cytryny i mały kawałeczek imbiru starty na tarce lub pokrojony nożem.
Gotowe:) 
 
 
 
 
Lubicie takie herbatki??
 Może jakiś Wasz przepis w komentarzu dostanę?

17 komentarzy:

  1. O mi się taka herbatka przyda, bo mnie choróbsko dopadło :( . Moja ulubiona jest natomiast herbatka z cytrynką i miodem, ale dużo tej cytrynki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób sobie ją koniecznie:) i wracaj do zdrowia!

      Usuń
  2. Uwielbiam herbatę z imbirem :) Remsey'a ostatnio kupiłam w wersji strong. Generalnie bałam się tej herbaty, myśląc że będzie to szajs podobny do klasycznej Sagi [ przepraszam z góry fanów tej herbaty - moim zdaniem jest okropna.], ale się miło zaskoczyłam :) jest świetna, na prawdę smaczna. A co do dodatków..lubię czarną herbatę z sokiem malinowym, a także z suszoną aronią lub jabłkiem :) No i klasycznie - z cytrynką. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ramsey miałam podobnei,ale jak spróbowalam to polubiłam ten smak i aromat:) - uwielbiam ją teraz!!!

      Usuń
  3. Uwielbiam takie herbatki ;) ALe dla mnie najlepsza jest melisa w kubku akurat na uspokojenie się po całym dniu i na dobry sen ! Polecam ;D

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze uzupełnić zapasy,może się skuszę na meliskę!

      Usuń
  4. Super blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Subskrybuję, jeśli chcesz to także zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taką herbatkę zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również w tym okresie smakuje najlepiej:)

      Usuń
  6. Ja lubię herbatkę z cytrynką :) a strasznie nie lubię z miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z miodem pije tylko w tej wersji:) bo ogólnie piję gorzką i tylko tu toleruję trochę słodyczy:)

      Usuń
  7. Uwielbiam taką herbatę, szczególnie jesienią! Poza tym lubię prawie wszystkie. Mam cały zestaw gotowych liściastych herbat. Mogę polecić zieloną albo czarną z sokiem malinowym (ja mam taki z zaprawiany przez babcię), ale można też kupić w sklepach z ekologiczną żywnością. Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam domowy:)
      Ale do herbaty jakos nie dawałam nigdy, bo piję ogólnie gorzką.
      Jaki masz zestaw herbat liściastych? jakiej firmy?

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię. Na tarce ścieram imbir:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)