poniedziałek, 22 października 2012

Przechowywanie świeczek....

.... MÓJ DOMOWY SPOSÓB!!!:):)

Umyłam słoiki po kawie rozpuszczalnej i powkładałam do nich podgrzewacze:)

Widziałam gdzieś takie słoje ze świeczkami i spodobało mi się tak, że postanowiłam sama coś wykombinować.

Nic odkrywczego,ale ja wcześniej nie wpadłam na taki pomysł:)





 
 
 
Moim zdaniem fajnie to wygląda i przy okazji podgrzewacze się nie kurzą.
 
Co myślicie o takim sposobie przechowywania???
 
 
 
 
 
 
Biorę udział w rozdaniu u Moniki z bloga  http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
 
 
 
 

20 komentarzy:

  1. Melalo,melalo ale się udało, mogę pisać:)
    bardzo fajny pomysł,z tymi słoikami.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szafaani.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pomysłowo z tymi świeczkami :) Moje poniewierają się po pudłach po prezentach, ni to wygodne, ani estetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mają swoje pudełeczko w salonie ale nie powiem fajne rozwiązanie jeszcze można by było je troszkę podrasować np. Decupage-em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam talentu:(
      Myslałam, żeby je ozdobić wstążęczką albo zdjęciem,ale póki co pomysł nie doczekał się realizacji:(

      Usuń
  4. Oryginalny :)
    W sumie też o tym nie pomyślałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurczę - takie proste, że aż genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sposób, ja swoje po prostu trzymam w szufladzie.
    Ps. Dodałam Cie do mojej listy blogów

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł świetny tylko słoiki bym zmieniła :)ale to rzecz gustu oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne każdemu podoba się co innego:)
      Głównym ich atutem jest to, że są dosyć duże:)

      Usuń
  8. Bardzo fajny, prosty pomysł :)

    Oczywiście, że możesz skopiować :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tymi słoikami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)