wtorek, 2 października 2012

Perfecta SPA - masło do ciała...

Czekoladowo - kokosowe masło do ciała
Perfecta Spa
 
W lecie wydawały mi się za ciężkie, ale na jesień i zimę myślę, że masła do ciała sprawdzają się idealnie.




Masło pięknie pachnie czekoladą - lubię takie zapachy o tej porze roku!!!


 
Opis na opakowaniu:
 
 
 
 



Masło jest koloru budyniu o smaku tofii, jest gęste i bardzo treściwe.


 


Moim zdaniem to masło świetnie nawilża i odżywia oraz dobrze się rozprowadza i wchłania. Jednak nie można przesadzić z ilością, bo zostanie tłusta warstwa na skórze.
W efekty ujędrnienia wątpię, jednak samo smarowanie i masaż przy tym wykonywany w celu rozprowadzenia kosmetyku na pewno poprawia nasze krążenie i kondycje skóry.
Zapach bardzo mi odpowiada, przy okazji mamy aromaterapię antydepresyjną w ponure dni oraz możemy cieszyć się z czekolady bez pustych kaloriiJ
Chociaż w zimny wieczór po spacerze lubię takie kalorie w postaci kubka gorącej czekolady…
 

A teraz czas na kawkę:)

 
 
A Wy jakie zapachy maseł lubicie na sezon jesienno - zimowy??

17 komentarzy:

  1. Mmmm to masełko smakowicie wyglada :)
    A kawka w takim wydaniu to dopiero pychota:)
    Buzka:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie też smakowicie, ma sie ochotę zjeść:)
      A taką kawkę uwielbiam i często sobie robię...
      :*

      Usuń
  2. Jakoś ta firma do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, niewiadomo czemu ale nie lubimy!
      Ja lubię z Perfecty maseczki i chciałabym wypróbować jakieś peelingi do ciała.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, smakowicie wygląda, spodobało mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbujesz? Na teraz idealne,zapach też smakowity...

      Usuń
  4. Ja lubię wszystkie zapachy a szczególnie kokos. Zapach tego musi być boski.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny, jednak aromat kokosu jest mało wyczuwalny.
      Mało to zawiera olejek kokosowy a gdzieś czytałam, że ten olejek wbrew pozorom nie pachnie kokosem i pewnie dlatego.

      Usuń
  5. Na pewno pięknie pachnie ;]
    Aż chciałabym powąchać mój monitor :P

    Rewelacyjny byłby wieczór z maseczkami, pidżama party :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudnie:)
      Fajnie by było... domowe spa:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mam teraz taki pomysł, może trzeba pomyśleć o takim wyjeździe blogerskim do spa??

      Usuń
  6. kupiłam ostatnio krem Isany kakao i shea - genialnie pachnie, a w szufladzie czeka na mnie jeszcze resztka masła cynamonowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad isaną,ale w końcu wzięłam Perfectę.
      Dawno nie kupowalam maseł - tyle tego, że ciężko się zdecydować.

      Usuń
  7. Jak tylko zrobi się chłodniej lubię balsamy i masełka które pachną orientalnie. Nie lubię takich przesłodzonych, mdłych bo przy dłuższym stosowaniu boli mnie głowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam dość zapachu pod koniec opakowania,ale za jakiś czas znowu mam ochotę na taki zapach.
      Tego masła używam 2-3 razy w tygodniu,więc nawet ok.
      Jakie Ty polecasz zapachy?? Albo jakieś konkretne produkty?
      Może coś wypróbuję przy następnej okazji:)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie zapaszki ;) Tego masełka jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)