sobota, 13 października 2012

Moje włosy po farbowaniu.... OBIECANE ZDJĘCIA!

Przy moim ostatnim poście o farbowaniu włosów, kilka osób zasugerowało abym pokazała zdjęcie , jednak wtedy nie miałam takiej możliwości.
Wczoraj miałam i proszę oto efekt mojego farbowania w domu:




 
 
 
 
 
 
 
Na zdjęciach widać jak ciężko uchwycić kolor i że pod wpływem lampy nabiera różnych odcieni:(
 










Ja jestem bardzo zadowolona z efektu, a farbowałam włosy tą samą farba co ostatnio - Delia, 7.44 Rudy





 
 
Jak się Wam podoba efekt?
 
 



31 komentarzy:

  1. Mi się podoba Twój odcień włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek ciekawe jak ja bym wyglądała w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień :) to mówisz, że te farby Delia są dobre? Tak się ostatnio zastanawiałam nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiałam Garniera 100% color ale jak go wycofali to musiałam szuakć zamiennika:(:(:(
      Na razie robiłam Delią 2 razy i nawet jestem zadowolona.
      Jednak muszę zobaczyć czy przy dłuższym stosowaniu nie będzie niszczyła włosów czy coś tego typu,ale do tej pory jak wszystkie więc umiarkowanie:)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Też farbowałam tą farbą końcówki po ombre;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) uwielbiam rude włosy ale jakoś nie mam śmiałości sama mieć na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wyszedł, ale rudości niestety szybko bledną więc jak dla mnie odpadaja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor i śliczne włosy!
    Czasami mam ochotę pofarbować włosy właśnie na taki kolor.
    Na szczęście szybko mi przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest super, właśnie szukam fajnej rudej farby i chyba spróbuję delii :)
    Masz w ogóle piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor! Zawsze marzyłam o rudych włosach, ale brak mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, bardzo intensywny kolor Ci wyszedł:)
    I w ogóle nie wyglądają na zniszczone!

    P.S Obserwuje,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      nie są bardzo zniszczone, jak na regularne farbowanie.

      Usuń
  11. jak mi się podoba efekt? Zamieniłabym się najchętniej na Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy Kochana :* Takie zadbane i zdrowe ;]
    Kolor jest fenomenalny, strasznie intensywny wyszedł, oby się nie wypłukał szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Przy rudościach wypłukiwanie jest nieuchronne,ale już się przyzwyczaiłam, bo od wielu lat mam taki kolor.

      Usuń
  13. Kolorek masz prześliczny, ja na taki choruję już długo ale jakoś nie mogę się odważyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Ja sobie już nie wyobrażam siebie w innym:(

      Usuń
  14. Hej. Śliczny kolorek. Jaki miałaś wcześniej i ile trzymałaś farbę?
    Jutro na próbę nakładam szamponetkę Delii tego samego koloru na brązowe włosy. Gdy się zmyje to zamierzam nałożyć farbę i zastanawiam się ile tak na oko trzymać by mieć taki supcio kolorek ;3
    Czekam na odpowiedź! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolorek za portfel zapłaciłam 24,99

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Agatko! :-) Ja też ostatnio na rudo się robię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)