niedziela, 14 października 2012

Mini zakupy - Rossmann



Wybrałam się w końcu do Rossmanna, jednak nie kupiłam wszystkiego co chciałam, bo albo nie było albo nie mogłam znaleźć :(
Jakoś było bardzo dużo ludzi, a ja nienawidzę się przepychać i oglądać jak ciągle ktoś się o mnie "obija", więc wrzuciłam szybko te rzeczy i wyszłam:)
Ale cieszę się z tych małych zakupów,a w tyle gąbka z Biedronki - bardzo je lubię, bo są tanie i fajne:)

 
 
 

Niedługo szykuję małe rozdanie:):):)
Mam nadzieję, że będą chętni do udziału w  nim:)
 

 

8 komentarzy:

  1. Pewnie, że będą chętni do rozdania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętni zawsze są :D . Zakupki fajne, choć małe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czaję się na zakupy ale ciągle mam nie po drodze, nawet jak już sobie zaplanuje czas to i tak nie wychodzi ;/
    Może to przeznaczenie zapisane w gwiazdach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wśród Twoich sióstr zapisane :):):)

      Czekam na posta z zakupami:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)