wtorek, 9 października 2012

Krem z serii active sensitive.......


Nawilżająco-łagodzący krem na dzień

 od Yves Rocher

Active Sensitive - seria do skóry wrażliwej.
 
Opis producenta:
 
Skóra wrażliwa to skóra piękna i delikatna, jednak reaguje na wszelkie podrażnienia.
Wymaga codziennej pielęgnacji zapobiegającej pojawianiu się reakcji na zmiany.
Nawilżanie i ulga dla skóry wrażliwej w codziennej pielęgnacji.

Ten dobrze tolerowany produkt, zawierający soforynę roślinną, został opracowany we współpracy z dermatologami. Nawilża skórę, chroni ją przed podrażnieniami przez cały dzień i przynosi ulgę na długi czas. Uczucie ściągnięcia skóry i podrażnienia zmniejsza się z każdym dniem.

Plusy produktu:
  • Natychmiastowa ulga, już od momentu nałożenia.
  • Nawilżenie przez co  producent rozumie nasycenie zewnętrznych warstw naskórka.
 

Moje zdanie na jego temat:
Krem bardzo fajnie nawilża skórę.
Nie podrażnia, nie wywołuje uczucia pieczenia.
Ma bardzo lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Skóra po nim nie świeci się i nie jest tłusta.
Nie zapycha porów.
Idealnie sprawdza się po makijaż.

Byłam z niego bardzo zadowolona:)

Krem jest w szklanym słoiczku, pojemność 50ml.
Cena regularna: 49zł

Ja dostałam go w gratisie do zakupów w Yves Rocher.
Myślę, że fajnie jest go kupić w promocji lub czekać na ofertę kiedy będzie w gratisie, w cenie regularnej dla mnie trochę drogi aczkolwiek jest bardzo dobry i wart swojej ceny.
Dla tych co nie wiedza kosmetyki Yves Rocher są z naturalnych składników roślinnych:)

Miałyście ten krem albo jakiś inny z Yves Rocher?





7 komentarzy:

  1. Wygląda na fajny krem godny polecenia :)
    Jeżeli nadaje się dla Twojej wrażliwej skóry to ma u mnie wielki + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie podrażnia i jest bardzo delikatny:)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś próbkę tego kremu, ale już nie pamiętam jak się u mnie sprawdził:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam peeling z YR i był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do twarzy czy ciała?
      Ja właśnie jestem w trakcie pisania posta o orientalnym do ciała.

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam kremu z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kremu :P moja skóra nie jest wrażliwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)