środa, 3 października 2012

Co zamówiłam w Oriflame.......

Moje zakupy w Oriflame:


1.Odżywka z rozmarynem i czarna porzeczką
 
2.Łagodzący krem na noc Optimals Nutri Calm
 
3.Podkład Everlasting
 
4.Intensywnie nawilżająca maseczka żelowa Aqua - Rhytm (jakbym przewidziała ten TAG:) będzie idealna na październik:) i nie tylko.
 
5.Gąbki do twarzy
 
6.Oczyszczające mydełko z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu
 
7.Korektor po oczy (był GRATIS do podkładu)
 
8.Mydełko Nature Secrets z enegetyzującą miętą i maliną
 
9.Pomadka do ust Oriflame Pure Colour - Vintage Nude
 

 
 
A to całe moje zamówienie:


Zamówiłyście coś z ostatniego katalogu?

19 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam w łapkach ich katalogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam każdy, bo jetsem konsultantką:)
      Jakbyś chciała się zapisać to pisz do mnie i Ci pomogę!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moje zamówinie jest tylko u góry a reszta dla klientek, ale chciałam Wam pokazać wszystko:)

      Usuń
  3. Oj, fajne:) Ja nie mam nic, nie zamawiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając katalog jak robię zamówienie zawsze skuszę się na coś dla siebie, a tym miesiącu wyjątkowo...

      Usuń
  4. wow dużo tego :P zdaj relacje jak się sprawuje podkład do twarzy, bo zastanawiałam się nad jego zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo jakoś w tym miesiącu, ale same drobiazgi w sumie:)
      Napewno napiszzę coś o nim...

      Usuń
  5. Ja też ciekawa jestem tego podkładu, jeszcze nie miałam z nim do czynienia, więc chętnie poczytam Twoją opinię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będzie, sama jestem ciekawa:)
      Licze na to, że będzie fajny jak reszta podkładów z Oriflame - ja jakoś polubiłam te GG.

      Usuń
  6. Ciekawe zakupy. Ja nie zamawiam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zamówienie, czekam na recenzje bo sama nie miałam nic z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim faworytem jest oczywiście 8!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś ja jakoś nie kupuje kosmetyków z tej firmy nie wiem czemu ale wole Avona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)