piątek, 19 października 2012

AA MEN.......

INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY BALSAM PO GOLENIU
 
 

OPIS PRODUCENTA:
Skóra po goleniu często jest podrażniona i przesuszona.
Wzbogacony ekstraktem z aloesu i witaminą E balsam po goleniu łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia oraz intensywnie nawilża skórę.
Testowany dermatologicznie na osobach z chorobami alergicznymi skóry
Z hypoalergiczną kompozycją zapachową
Nie zawiera barwników
pH neutralne dla skóry.
Nie zawiera alkoholu.
 
Jak stosować?
Nakładać na skórę twarzy po każdym goleniu.
 
Działanie:
Dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom balsam:
- łagodzi podrażnienia powstałe w trakcie golenia
- intensywnie regeneruje skórę i zwiększa poziom jej nawilżenia
- reguluje aktywność gruczołów łojowych, działa matująco i oczyszczająco

 

 
 
OPINIA MOJEGO TESTERA:
Balsam jest super!!!
Konsystencja mleczka, dobrze się rozprowadza i wchłania.
Ładnie pachnie.
Jest delikatny i nie powoduje podrażnień.
Łagodzi i nawilża skórę po goleniu.
 
Jedynym minusem jest opakowanie a dokładniej dozownik - brak "gumki blokującej" powoduje natychmiastowy, niekontrolonwany wypływ zbyt dużej ilości produktu. 
 
Ogólnie rzecz biorąc mój Mężczyzna jest bardzo zadowolony z tego produktu, wcześniej stosował inne ale troszkę go podrażniały i wpadłam na pomysł kupienia mu AA od tamtej pory to jego ulubieniec.
 
 
 
Ten post jest odpowiedzią na propozycje z rozdania:):):)



3 komentarze:

  1. Kupiłam mojemu Ukochanemu żel do mycia ciała z tej serii, zastanawiałam się też nad tym balsamem, ale on nie jest wybredny, teraz testuje Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek ma jeszcze żel do mycia twarzy z tej serii, do mycia ciała pewnie też musi być fajny:)
      Mi się wydaję, że w balsamach najważniejsze jest to żeby nie podrażniał wrażliwej po goleniu skóry.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Mojemu niestety póki co nie kupię, bo zaprzestał się golić :D Także mam zarośniętego Mężczyznę, ale ja bródkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)