czwartek, 6 września 2012

YANKEE CANDLE i olejki naturalne.........


Moją drugą miłością obok świeczek na jesień i zimę są kominki, olejki i woski….
Na zdjęciu widać pozostałości „poprzedniego sezonu grzewczego”:)

Posiadam dwa kominki, jednak ten malutki jest trochę za mały. Natomiast ten większy jest fajny, ale wolałabym brązowy, ale nie zastanowiłam sie jak były żeby kupić  i potem zostały  tylko białe :( Jeśli znajdę odpowiedni to planuje sobie w tym roku zakupić właśnie brązowy i w innym kształcie oraz ważne, żeby miał duży otwór na wodę z olejkami i woski.
 
Jak napisałam wyżej do kominków używam wosków zapachowych albo mieszanki olejku z wodą i oczywiście małych podgrzewaczy.

 
 
 
 
 
Oto jeden z wosków jakie zostały mi z tamtego roku:

 
Woski Yanke Candle pachną cudownie i zapach utrzymuje sie barzdzo długo, można ich używać wielokrotnie i nadal pachną:)
Nigdy nie miałam jeszcze żądnej świecy YC ze względu na ich cenę ale te woski są naprawdę świetne, może kiedyś kupie sobie świece.  Póki co jestem zauroczona tymi malutkimi woskami. Fajne jest też to, że można dzięki nim wypróbować wiele zapachów, a jeśli z dużą drogą świeca nie trafimy to troche szkoda.
 
 
 
Oto dwa olejki naturalne, kóre  obecnie posiadam:

 
 
Olejki te zakupiłam w sklepie internetowym, są naturalne.
Posiadam jeszcze jeden truskawkowy kupiony w markecie, ale ma bardzo chemiczny zapach i chyba go wyrzucę. 
Chciałabym wybróbować słynne olejki z THE BODY SHOP, ale ich cena jest trochę wysoka,więc narazie zadowalają mnie tańsze.
 
A Wy lubicie "palić w kominku"??
 
 

14 komentarzy:

  1. Lubię "palić w kominku" :D jednak chyba nadal wolę świeczki, najczęściej te z biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palisz z olejkami czy z woskiem?
      Wypróbuj koniecznie te woski, od kiedy spróbowalam myślę tylko jakie zapachy kupię następnym razem:) hehe

      Usuń
  2. Uwielbiam :) Też mam kilka kominków. Te zapachy, które potem roznoszą się po całym domu..mmmm :)
    Oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden domek na podgrzewacze ale nie lubię w nim palić :)
    Jakoś nie mam nawet olejków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że po jednym wieczorze z tymi woskami byłabyś zachwycona i chcialabyś coraz więcej zapachów wypróbować:)

      Usuń
  4. koło 4 zł kosztuje ten zmywacz. :)
    Niestety kominku nie posiadam, ale jakieś świece zapachowe mam. ;)
    Chętnie zakupię sobie jakieś sprawdzone :p , masz takowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej wracam i kupuję:
    - świece z ikeii w takich "szkalaneczkach" duże lub zestawy po 3 mniejsze oraz podgrzewacze
    - świece w biedronce też szklaneczki
    - świece Brise ( zapachy zmienili na Glade, więc pewnie nazwa świeczek też sie zmieni, nie patrzyłam jeszcze na to)
    Potem te szklaneczki wykorzytsuję na świeczniki do podgrzewaczy:),
    w jednej robię sobie zawsze peeling kawowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki. Mam swój ulubiony o zapachu cynamonu ;) Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo świąteczno-zimowo-jesienny zapach:)
      Kiedyś miałam świecę cynamonową i nawet mi się podobała.

      Usuń
  7. Muszę sprawić sobie taki kominek z miejscem na olejki i woski ;) marzą mi się woski z YC. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro woski YC są nawet w fajnych cenach, w wiadomości prywatnej mogę ci dac namiar do sprawdzonego sprzedawcy:)

      Usuń
  8. Też uwieliam świeczki, olejki a także kadzidełka. Mam ich naprawdę sporooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kadzidełkami akurat nie przepadam, ale świece uwielbiam:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)