poniedziałek, 24 września 2012

WYGRAŁAM...

Tak, tak........ Wygrałam rozdanie i sama byłam w szoku:)
Strasznie sie ucieszyłam:D
Rozdanie organizowała Agatka z bloga http://lawendowa-kraina.blogspot.com/

Kilka dni temu dowiedziałam się że wygrałam a dziś przyszła do mnie paczka z nagrodą:)
Po prostu idealnie, bo dziś mi smutno wyjątkowo i paczka sprawiła mi wielka radość:)


 
 
A to moje prezenty: 
 
 
 



Bardzo mi sie wszystko podoba i cieszę się ogromnie z wygranej:)
W próbkach znajduję sie kilka rzeczy , które chciałam wypróbować, po prostu super:)

Dziekuję Agatko, sprawiłaś mi wielką radość:)


19 komentarzy:

  1. Myślałam, że dostaniesz już w piątek bo wysłałam w czwartek rano priorytetem.
    No ale takie są uroki naszej poczty. Najważniejsze że doszła cała i zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jak na poczcie.... różnie bywa.
      Ale dziś miałam super niespodziankę:)
      Dziękuję:*

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie, wspaniała nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Ja jestem z nich super zadowolona, zwłaszcza że nie jestem zbyt utalentowaną osobą w tym względzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej! bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mi też się bardzo wszystko podoba!

      Usuń
  6. Gratulacje ja jakoś nie ma szczęścia :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)