poniedziałek, 17 września 2012

TERMA - Bukowina Tatrzańska

Baseny termalne były celem drugiego dnia naszej wycieczki, miałam pisać te posty jeden po drugim a potem stwierdziłam, że będzie jeden z wycieczki a jeden kosmetyczny a teraz już sama nie wiem bo mam jeszcze haul i denko.
Jakbyście wolałay?

To jest widok na obiekt Terma z zewnątrz:





Nie wzięliśmy aparatu do środka, ale baseny są super.
Szczególnie w taki piękny słoneczny dzień:)
W obiekcie tym znajdują sie baseny wewnątrz i na zwnątrz. Każdy napewno znajdzie coś dla siebie, my dużo czasu spędziliśmy w basenie o nazwie "Niebieska Dolina" Korzystaliśmy z hydromasaży oraz wzieliśmy udziął w aerobiku w wodzie prowadzonym przez intruktorkę:)
Było bardzo fajnie i już myślę, żeby jeszcze tam jechać.
Więcej informacji oraz zdjęć jak jest w środku znajdziecie na ich stronie internetowe:http://www.termabukowina.pl/
Mam jeszcze ochotę jechać na Noc basenów:) napewno też byłaby świetna zabawa:)
 
Byliście tam?? Jak Wam sie podoba? A może polecacie jakieś inne baseny?
 
Ja mam jeszcze miejsce na Słowacji do którego chciałabym pojechać:)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)