czwartek, 27 września 2012

Program WITAMY...

 
Chciałam Wam przedstawić jakie są propozycję nagród w obecnym programie Witamy czyli program dla  nowych konsultantek!
 
Nie chce nikogo namawiać, żeby zapisywał się akurat u mnie ale po prostu chcę Wam pokazać co możecie meić za 1zł zostając konsultantką, możeceoi w każdej chwili skończyć a nawet zapisać sie i nie realizować żadnego zamówienia jeśli jednak się rozmyślicie.
Wybieracie ejden z programów dla kobiet lub mężczyzn ( to nie jest zależne od płci konsultanta)i robiąc swoje zamówienia po prostu zarabiacie i dodatkowo otrzymujecie prezenty.
Jakby ktoś był zainteresowany prosze pisać to odpowiem na dodatkowe pytania.
Mnie zapisała koleżanka i zrobiłam tylko 2 etapy tego programu, bo 3 prezentu nie chciałam i nie miałam już zamówienia.
Sami decydujecie, kiedy i za ile zamawiacie:)
 
 

 



 


lub




 

 

 
Pozdrawiam
 
Miłego dnia:)
 
Potem szykuję małą niespodziankę dla obserwujących:):)
 
 

15 komentarzy:

  1. interesujace;) jednak ja zostane przy swojej bardzo dochodowej Marizie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej dla siebie zamawiam i ewentualnie dla znajomych,
      nie jako wielkie przedsięwzięcie zarobkowe:)
      W Marizie też mam ochotę na kilka rzeczy, ale nie wiem co z tym katalogiem i miałam pare rzeczy z kolorówki "na oku" ale ostatnio widziałam u kilku dziewczyn, że kolory bardzo się różnią z tymi w katalogu!?
      Jednak chciałabym wypróbować te kosmetyki:)

      Usuń
  2. Super :)) ale jakoś ten Oriflame mnie już nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem od bardzo dawna konsultantką i właśnie tak mam, że przestaje, zużywam zapasy, a potem jakaś nowość promocja i znowu wracam:)

      Usuń
  3. Ciekawie, jednak ja jestem tradycjonalistką i lubię buszować po sklepach :)
    Miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi:):)
      ale wszystko ma swoje plusy i minusy.
      ...Dziekuję:)

      Usuń
  4. Ja się przerzuciłam na Marizę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszzce nei robiłam żadnego zamówienia u nich, jesteś zadowolona z ich produktów?

      Usuń
  5. hmm, a cóż to za niespodzianka się szykuje? :)
    ja raczej nie "bawię się" w tego typu rzeczy, ale niektórzy dużo zyskują więc pewnie warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś byłam kilka lat w Avonie:) Od jakiegoś czasu się zastanawiam czy nie wrócić, ale są właśnie inne firmy. Trudno się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda teraz jest wiele możliwości i czasem ciężko coś wybrać.

      Usuń
  7. Zastanawiam się nad Oriflame i Marizą, może zapiszę się tu i tu, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem własnie tu i tu. (Mariza i Oriflame)
      Fajne jest to, że nie ma obowiązku składać zamówień co miesiąc i za określone kwoty.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)