czwartek, 27 września 2012

PODZIĘKOWANIE + MINI ROZDANIE :)


Kochani,

Prawie 2,5 tys. wyświetleń…………………..

Ponad 400 komentarzy……………..

27 obserwujących…………………

DziękujęJ

Chciałam w taki sposób podziękować i wyróżnić osoby, które odwiedzają mnie i obserwują mojego bloga.

Organizuję mini rozdanie dla moich obserwujących!

Nagrodą jest srebrna zawieszka z kamieniem Swarovskiego.





Nie oczekuję banerów, notek, itp.

Tym razem wystarczy, że jesteś moim publicznym obserwatorem ( w konkursie mogą wziąć udział obecni a nie nowi obserwujący ) i pod tym postem napiszesz 5 tematów o których chętnie poczytasz na moim blogu oraz zostawisz swojego maila.

Zwycięzcę wybiorę drogą losowania.
"Wyłonienie zwycięzcy nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27 z pozn. zm.)"

Rozdanie trwa do 30 września 2012.


 
 
Mam nadzieję, że komuś spodoba się nagroda i będą chętni do wzięcia udziału w tym mini rozdaniuJ
 
 
 

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zawieszka :)
    Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    1. Bardzo spodobał mi się post "Co zalazłam w męskiej kosmetyczce...". Chętnie przeczytałabym RECENZJE MĘSKICH KOSMETYKÓW, które używa Twój Mężczyzna. Może by powiedział Tobie kilka słów na ich temat, a Ty przekazałabyś nam tutaj.

    2. Również chętnie poczytałabym na temat pięknych miejsc. Jest to super pomysł, bo masz kilka postów dotyczących tego tematu, a na innych bloga tego jest niewiele. Bardzo lubię oglądać zdjęcia, a te, co są dodane np. z Zakopanego są świetne.

    3. Także chętnie poczytam posty dotyczące pielęgnacji paznokci, recenzje lakierów, bo z tego, co się orientuje był u Ciebie tylko jeden post dotyczący zmywacza i biednych pazurków:)

    4. Nie wiem, czy lubisz się malować, ale bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś makijaże w twoim wykonaniu :

    5. Chętnie zobaczyłabym także i poczytała o relacji z farbowania włosów. Bo kolor masz super, ale miniaturka zdjęcia jest zbyt mała :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszka. :) Także zgłaszam się. :P

    Na Twoim blogu chętnie poczytałabym na temat:

    1. Domowych sposobów na piękną cerę oraz włosy.
    2. Tajemniczych i uroczych miejsc, które zwiedzasz. Sama uwielbiam zwiedzać, także chętnie na ten temat poczytam i pooglądam zdjęcia. :)
    3. Może niezbyt kosmetycznie, ale również interesowałyby mnie posty dotyczące recenzji świeczek, wosków itp.
    4. Recenzje dotyczące kosmetyków z oriflame :) sama jestem konsultantką, także fajnie by było znać opinie innej konsultanki na temat tych kosmetyków.
    5.Chętnie bym również obejrzała makijaże lub stylizację paznokci w Twoim wykonaniu. :)

    kasia6xd@interia.pl

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnego bloga prowadzisz ;) Oto pięć moich propozycji:
    1. Jakich produktów używać, żeby utrwalić lakier na paznokciach.
    2. Czym usuwać przebarwienia i pozostałości po trądziku.
    3. Bardzo chętnie obejrzałabym propozycje fryzur i makijaży w Twoim wykonaniu.
    4. Jak dbać o włosy farbowane.
    5. Bardzo lubię gdy w poście umieszczone jest wiele zdjęć,może Twoje propozycje paznokci?
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Wasz blog równiez mi się podoba:)
      Fajne pomysły i piękne zdjęcia.
      Dziękuję Wam za propozycję, ale niestety w tym rozdaniu mogą brac udział tylko obserwatorzy, kórzy obserwowali mnie do momentu ogłoszenia tego rozdania:(
      Szkoda:( ale byłoby to niesprawiedliwe w stosunku do innych.
      To rozdanie jest podziękowaniem dla osób, które mnie już obserwowały.
      Niedługo szykuję kolejne, więc liczę wtedy na Wasz udział:)
      Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie, że chcę być sprawiedliwa i robic tak jak zapowiedziałam.

      Jeśli chodzi o propozycję to od razu mogę odpowiedzieć, że postaram się coś z tego zrealizować jednak o trądziku nie mam pojęcia, bo nigdy go nie miałam a moje paznokcie nie są za piekne, żeby je pokazywać(dopiero po odżywce eveline troszke podrosły, że moge je w ogóle pomalować) jeśli chodzi o resztę to postaram się coś pomysleć:):)
      Mam nadzieję, że zrozumieice mnie i moja decyzję:):)

      Pozdrawiam:)
      Ps.dalej myślę o Waszej pysznej sałatce...

      Usuń
  5. Serdecznie gratuluję :)
    Bardzo fajna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nagroda jest dla Was:)
      nie wiem czy dobrze rozumiem Twoje gratulacje?!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. A no tak, jakos nie skojarzyłam,hihi:)
      DZIĘKUJĘ:)
      Zapraszam do udziału w rozdaniu:)

      Usuń
  6. gratuluję pięknych wyników:)
    ja udziału w rozdaniu nie wezmę, bo po prostu nie noszę łańcuszków. niech zawieszkę wygra ktoś kto z chęcią będzie ją nosił.
    bardzo miłe wyróżnienie dla obserwatorów. pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziekuję:)
      super Ci wyszedł ten sweterek:) moge namiar na sprzedającego??
      A czy to od środka nie obciera ramion czy cos tam naklejasz??

      Usuń
  8. jeżeli mogę mieć radę, to dodaj więcej notek, które wyświetlają się na stronie głównej. teraz masz 1 i bardzo ciężko się przegląda jak trzeba co chwilę klikać 'starsze posty' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) miałam już 5,7 i 3.
      jakoś mi się jedna spodobała ostatnio, ale pewnie niedługo znowu zmienię:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Agatko, ja nie wezmę udziału w rozdaniu bo nie noszę naszyjników, choć mam ich dużo :(
    Ale za to dziewczyny będą miały większą szansę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny napewno się ucieszą, że nie nosisz:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)