niedziela, 2 września 2012

PIELĘGNACJA STÓP + nowy zakup:)

Czego używam do dbania o stopy?
  


Orzeźwiający dezodorant do stóp Feet Up Oriflame
Błyskawicznie chłodzi i przyjemnie odświeża stopy, pomagając zwalczać przykry zapach. Olejek eukaliptusowy posiada właściwości dezynfekujące i dezodorujące skórę, natomiast mięta orzeźwia stopy w upalne dni.
 


 

Nawilżający krem do stóp na noc Feet Up Oriflame
Z wyciagiem z aloesu i olejkiem z awokado, zmiękcza i koi skórę.
Do stosowania na noc.


    Do tego kremu zakupiłam sobie ostatnio skarpetki nawilżające z Rossmanna.
     

Kremowy żel do stóp - antyperspirant  Be Beauty

Preparat do stóp o lekkiej, żelowej konsystencji oraz energizującym zapachu cytryny, pomarańczy i mentolu. Fajnie odświeża stopy w gorące dni, daje uczucie chłodu i pięknie pachnie.
 

Peeling do stóp Be Beauty

Wygładzająco - regenerujacy peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowych. Robi sie nim fajny masaż stóp jednak do pięt sie u mnie nie nadaje, ale zużyje do końca, a potem stopy - peeling kawowy a pięty - pumeks:)
 
 


Sól do kąpieli z ekstraktem z oliwek  Be Beauty 

Ma piękny zapach i uwielbiam używac jej podczas kąpieli i moczenia stóp :)
 

Pumeksiki i tarki:

Od kiedy zakupilam ten fioletowy chyba z firmy Aroma ( nie pamietam już) jest to mój ulubieniec, jeszcze nigdy nie miałam tak dobrego pumeksu, te dwa pozostałe są z Oriflame.


 

    I to juz wszystko czego używam:)
     
    Jak skończę ten krem na noc z Oriflame to planuje kupić sobie krem z Lirene zawierający mocznik, bo słyszałam że jest rewelacyjny - używałyście go ?
      A wy jak dbacie o stopy latem??

 



 



 


 




4 komentarze:

  1. Nie używałam tego kremu z Lirene. Natomiast używałam pumeksa z oriflame, nawet dobrze się sprawuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie teraz najlepszy jest ten fioletowy:)

      Usuń
  2. Mam ten sam fioletowy pumeks i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Co do kosmetyków do stóp to polecam te z Ziai ;)
    Z Avonu odradzam... Nie mają żadnej skuteczności, więc szkoda pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pumeks jest super - nigdy nie miałam takiego dobrego:)
      Zawsze kupowałam te małe, a one są za bardzo delikatne.
      Chyba nie miałam nic z ziaji do stóp, przy kolejnych zakupach muszę sie rozgladnąć co mają w ofercie do tej części ciała:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)