czwartek, 20 września 2012

Piękne miejsca.......

ZAKOPANE





 Oczywiście nie mogło zabraknąć serków dawniej zwanych "oscypkami" chociaż ja dalej je tak nazywam, ale już jest jakiś zakaz używania tej nazwy:( szkoda  najbardziej lubie te małe serki i warkoczyki "korboce" - pychotki :)


 
 
Zapasy na drogę:)
 


Uwielbiam ogladać stragany z regionalnymi wyrobami i nie tylko, sami pooglądajcie:

 





 
 
 
 
 
 







 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 

 
 
 








 
 
 
 



Wszystkie te stragany znajdowały sie po drodze do PKL Gubałówka




Ja uwielbiam Zakopane i ten klimat, zachwycam sie nim za każdym razem od nowa:)
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam oglądać takie stragany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane :) Piękne foty.
    Byłam tam nie raz i mam nadzieję, że jeszcze uda mi się pojechać :)
    Stoiska, stragany, klimat, widoki- wszystko to zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie czuję się jak w Zakopanym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię tak się czasem poczuć i robię takie zdjęcia i filmiki, miło sie wspomina:)

      Usuń
  4. Ah, zazdroszczę! Sama byłam w Zakopanem tylko raz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Zakopanem kilka razy. Warto się przejechać na Gubałówkę kolejką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byliśmy poprzednim razem to "zaliczylismy" Gubałówkę i Morskie Oko - piękne miejsca i niesamowite widoki!
      Lubię tam wracać co jakiś czas - zawsze jest coś "nowego" do zobaczenia.

      Usuń
  6. Jak dużo straganów :)
    Ja nie lubię oscypka ani żadnego takiego sera ale popatrzeć można ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś? Ja dawniej nie chciałam słyszeć o tych serach bleee ale jak spróbowałam to polubiłam bardzo.
      Tylko w ciepłe dni przeszkadza mi ich zapach troszkę:/

      Usuń
  7. uwielbiam Zakopane też dodałam Moją stylizację właśnie z ZAkopanego
    Juz obserwuje Twojego bloga i zapraszam do obserwacji mojego
    bardzo fajny blog
    świetne posty
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga
    Już w najbliższym czasie konkursik dla osób obserwujących mojego bloga
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Będe zaglądać i obserwuję również.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Jak to bywa...nie doceniamy to co mamy na codzień :) ja, góralka pełnokrwista miałam taki okres w życiu, że wszystko co ludowe, góralskie było jednoznaczne z brakiem gustu, kiczem. Góry nie wzruszały mnie zupełnie, morze chciałam, morze morza :) Od paru lat mieszkam poza Polską, morze mam wyciągnięcie ręki i przyłapuję się, że myślę o górach, a Twoje zdjęcia z kramów wywołują miły sentyment :)
    oj się człowiek zmienia!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)