środa, 19 września 2012

Piękne miejsca...

CZORSZTYN

Teraz zdjęcia z drugiej strony jeziora
(jesli oglądałyście post z Niedzicy zamek był widoczny na zdjęciu)

Zamek w Czorsztynie:
 









Tam na dole to monety wrzucane przez zwiedzających "na szczęśćie"

 
 
 
 




W środku w zamku znajduje się mały sklepik z pamiątkami,w którym można samemu wybić sobie pamiątkowy medal młotem w takim ... "czymś":




Medal wygląda tak:
 
 


 
...oraz w którym można kupić takie różności:













 
 
 




 Na koniec widok na drugą strone jeziora:





Na drugą strone jeziora można popłynąć takim "stateczkiem"...



... albo popływać takimi "gondolami"



Byłyście tam? Jak Wam sie podoba?


7 komentarzy:

  1. Daleko mam do Czorsztyna, ale zawsze mi się marzyła tam wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie tam jest, więc wybierz się w końcu:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Byłam i jest tam pięknie, uwielbiam takie wycieczki, stare zamki i ruiny zawsze robią na mnie duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też, widzę że Ty ostatnio tez miałaś podobna wycieczkę na inny zamek:):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Musisz się kiedyś wybrać:):)
      Może kiedyś tam zorganizujemy spotkanie!?
      Byłoby fajnie:)

      Usuń
    2. To znaczy po drugiej stronie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)