piątek, 14 września 2012

Piękne miejsca.......

NIEDZICA
 
Po drodze do Zakopanego postanowiliśmy zwiedzić zamek i zaporę w Niedzicy, przy okazji przejeżdżaliśmy przez Pieniński Park Narodowy

 
 
 
Widoki piękne, w oddali widać już zaporę na którą jechaliśmy!
 


 
Widok z zapory na Jezioro Sromowieckie.


 
 
Zapora w Niedzicy.
Jest ogromna, zresztą można zobaczyć porównanie w stosunku do ludzi stojących u góry.




Na zaporze znajduje się świetny obrazek 3d, który z boku wygląda jak zwykłe kolorowe plamy a stojąc w odpowiednim miejscu wyglada tak:


Moim zdaniem super efekt!!!



Obok zapory znajduje się zamek!


Zamek w Niedzicy:





Z drugiej strony zapory znajduje sie kapielisko z "kamienistą plażą" a także można sobie popływać gondolami, rowerkami wodnymi oraz takimi jak na zdjęciu poniżej stateczkami. Można przepłynąć na drugi brzeg do zamku w Czorsztynie, widać go na zdjęciu. (tam też bylismy:))

 
 
 
Mam nadzieję, że podobają się Wam zdjęcia i być może kiedyś wybierzecie sie w te miejsca, które pokazuje.
A może już tam byliśćie?!
 
 

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia super ! :) A ten obrazek 3d zachwycający. :) Niestety jeszcze tam nie byłam, ale chciałabym pojechać do Niedzicy i pozwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie tam jest, polecam:) My pojechaliśmy po drodze na chwilę a zeszło nam kilka godzin :)

      Usuń
  2. piękne widoki.. nie byłam jeszcze w tamtych okolicach, ale chętnie oglądam nowe miejsca.
    obrazki 3d są naprawdę zachwycające, ten już gdzieś widziałam w Internecie chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sama uwielbiam tego typu posty i dlatego też postanowiłam taki zrobić, mam jeszcze kilka w przygotowaniu:)

      Usuń
  3. Faktycznie piękne miejsca...
    Aż się rozmarzyłam :)
    Zazdroszczę Co tego urlopu, ale uswiadomiłam sobie właśnie, ze jest jeszcze tyle wspaniałych widoków do odkrycia :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam tam nigdy... Ależ jest tam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)