wtorek, 25 września 2012

Oriflame - jak kupować taniej...?!

ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ ORIFLAME

Ja jestem konsultantką od dobrych kilku lat, miałam przerwę w zamawianiu i 2 lata temu znowu do tego wróciłam.
Zamawiam głównie dla siebie, rodziny i znajomych. Nie są to wielkie zamówienia, ale jak wiecie konsultantki mają zniżki oraz różne dodatkowe oferty.
Zdarzało mi się, że robiłam zamówienie tylko dla siebie lub dla siebie i bratowej wtedy przesyłkę dzieliłyśmy na pół i miałyśmy taniej produkty:)
Mi odpowiada też to, że nie trzeba robić zamówień z każdego katalogu i za konkretny limit cenowy - sama ustalam czy robię zamówienie i na jaka kwotę:)
 
Jeśli chciałybyście się dowiedzieć więcej na ten temat piszcie do mnie na maila: atula.blogspot@gmail.com
 

MOJE ZAMÓWIENIE Z ORIFLAME

 
 
 
 
POZDROWIENIA DLA KONSULTANTEK ORIFLAME:)
 

6 komentarzy:

  1. U mnie Siostra była konsultantką, ale zdarzało się, że dużo produktów nie przychodziło :( i zrezygnowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zamawiam pierwszego dnia raczej wszystko jest zawsze, raz mi sie zdarzyło że był brak produktu, ale zamawiając widzę od razu taka informacje a nie że zamówię i pół nie przyjdzie.
      Tak to jest z promocjami, że produkty szybko znikają – jak w Rossmanie puste półki jak sa super okazje hehe
      Ja nie robie zamówień na wielka skalę i regularnie a jak mi na czymś bardzo zależy to zmawiam pierwszego dnia i zawsze jest więc moim zdaniem spoko.
      Mi tak doradziła moja koleżanka, która mnie zapisała i miała rację bo zawsze wszystko było jak tak robiłam i zawsze tak robię do dziś tylko w tym miesiącu był wyjątek:)

      Usuń
  2. Ja byłam kiedyś konsultantką Avonu i Oriflame ale zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem konsultantką Oriflame :D szkoda tylko, że za przesyłkę trzeba płacić jak się nie ma tych 100 pp.;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale ja wtedy zawsze zamawiam sobie produkt z tych dwóch do wyboru zamaist płacić tylko za przsyłkę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)