wtorek, 25 września 2012

Od miłości do nienawiści...

czyli BEZACETONOWY zmywacz do paznokci ISANA!!!!!!


Od kiedy spróbowałam tego zmywacza był to dla mnie numer 1, dobrze zmywał, nie niszczył skórek ani paznokci, nie miałam uczucia wysuszenia i byłam zadowolona.

Nie oczekuję więcej od zmywacza do paznokci, ale jak chciałam wypróbować jakiś inny zawsze wracałam do tego, bo tamte już były inne wysuszały, za bardzo matowiły płytkę itd...........

 
 
aż do tego momentu:
 

 

Wiem, że nie tylko mi sie tak dzieje z paznokciami, bo juz widziałam takie zdjęcia.
Po prostu paznokcie są strasznie wysuszone, zostają na nich takie białe plamy, które ciężko zmyć wodą z mydłem. Dla mnie jakiś koszmar:(
Już na pewno nie kupię tego zmywacza, chociaż nie mam nic na jego miejsce!?
Zastanawiam sie nad żelowym z Donegal, ale w sklepie go nie znalazłam żadnym i chyba zamówię przez Internet.
Moje paznokcie nigdy nie były super piękne, ale teraz zaczęły chociaż trochę rosnąc i pod kolorowym lakierem wyglądają ok, ale ten zmywacz doprowadza je do strasznego stanu:(
Czy na Was też tak działa ten zmywacz??
Może jakiś mi polecicie??
 

 

9 komentarzy:

  1. Ja obecnie używam zmywacza z Kauflandu. Nie jest jakiś mega wspaniały, ale moje paznokcie po jego użyciu nie wyglądają źle. Na moim blogu jego recenzja - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście ja go jeszcze nigdy nie używałam i już nie użyję;/ Mam zmywacz z essence, jest bardzo dobry, nawilża i nie wymienię go na żaden inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam, a z essence nigdy nie miałam jest jeden czy więcej rodzajów?

      Usuń
    2. Z Essence ja znam tylko jeden Fioletowy ale jest naprawdę dobry :)

      Ale polecam też zmywacz Inglot i Revlon, są delikatne dla paznokci :)

      Usuń
  3. oj nie ciekawie to wyglada-ja na szczęście go nie uzywałam i nie zmierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo rzadko maluję paznokcie więc jak ze dwa razy w miesiącu użyję zmywacza to nic mi się z moimi paznokciami nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwłaszcza w lecie mimo, że mam dosyć krótkie to lubię malować:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)