czwartek, 13 września 2012

Nawilżenie i odżywienie ciała.......

Czego obecnie używam do swojego ciała?

3 produkty, których używałam latem:

 
 
 
1. Krem do ciała Silk, Oriflame.
 
 

2. Perfumowany balsam Comme une Evidence, Yves Rocher. ( super alternatywa dla perfum latem)

 
 
3. Balsam brązująco - ujędrniający Body Arabica, Lirene.
 
 
 
 
 
Obecnie chciałm sobie kupić jakieś masło do ciała, już nawet miałam w rękach Perfecte, ale nie było fajnych zapachów i zrezygnowalam.
 
Jakie masło do ciała polecacie??

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię masła do ciała z Biedrony, ale wiem że nie w każdej i nie zawsze są. :) oprócz tego masła z The Body Shop, ale te znowu są drogie. Z Farmony też są ciekawe ;) no i ostatnio zainteresowały mnie masełka Paloma i Eva Natura (?) czy jakoś tak :P ale tych z kolei nie próbowałam. Wychodzi na to, że w sumie Ci nie pomogłam.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie fajnie, że przypomniałaś mi o masłach z Biedronki:) zapomniałam o nich, jak spotkam to sobie może kupię.

      Usuń
  2. Też mam ten balsam brązujący. Użyłam może ze 3 razy. Teraz leży i się kurzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuje zużyć, ale denerwuje mnie trochę, że brudzi ubrania:(
      Lato się kończy a głównie na nogi go stosuję,ale zrobiło się zimno...
      Teraz szukam fajnego masła do ciała i oczywiście w fajnej cenie:)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten perfumowany kosmetyk nawilżający, lubię takie wynalazki :)

    Co do masła to fajne są Ziai i Bielendy :)
    No tylko te zapachy, trzeba wybrać taki, który będzie przyjemny a nie jakiś tam śmierdziuch ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)