poniedziałek, 3 września 2012

Mój ulubiony tusz do rzęs...

 
Tusz do rzęs Oriflame Beauty WONDER
 
Moje rzęsy są bardzo wymagające gdyż są krótkie, cienkie i nie podkręcone.
Zawsze ciężko jest mi dobrać w miarę odpowiedni tusz.
W dodatku nie lubiłam tego typu szczoteczek, wydawało mi się, że do moich rzęs lepiej sprawdzają się te tradycyjne.
Kupiłam jednak ten tusz z polecenia, przy pierwszych użyciach stwierdziłam - żadna rewelacja, nie ma się czym zachwycać!!
Ale postanowiłam dać mu sznasę i dalej stosowałam, po ok. 2 tygodniach albo troszkę zgęstniał albo ja nauczyłam sie go lepiej aplikować ale zakochałam się w nim.
Teraz jest to dla mnie najlepszy tusz, zużyłam już kilka opakowań.
 
Działanie u mnie:
Jak dla mnie bardzo dobrze maluje, szczoteczka bardzo ładnie podkręca rzęsy oraz rozdziela dzięki czemu możemy nałożyć dwie warstwy bez efektu sklejenia.
 
Zawsze czekam na promocję i robie sobie zapas, ale obecnie testuję coś innego jednak wiem, że wrócę napewno do tego.
Ale nie lubie mieć więcej otwartych tuszy dlatego zawsze staram się zużyć do końca zanim otworze nowy.
 
Lubię też jego wersję INTENSE czyli intensywnie czarny.
 
 

 Tak wygląda szczoteczka:

 
 
Jaki jest Wasz faworyt wśród tuszy do rzęs??? 


10 komentarzy:

  1. Mój ulubiony to Colossal :) Ale ten miałam i też byłam zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam:) Colossal nie używałam.
      Moze kiedyś wypróbuję:)

      Usuń
  2. Będąc konsultantką Oriflame, wiele właśnie dziewczyn zamawiało ten tusz i były z niego równie zadowolone jak Ty. :) Ogólnie kilka tuszy z Oriflame jest dobrych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem i dlatego dosyć duzo ich kosmetyków mam.
      Teraz też używam innego, bo akurat miałam jak to konsultantka:)

      Usuń
  3. Również bardzo go lubię :)
    Potrafi zrobić piękny wachlarz rzęs ;]
    bardzo go chwale i polecam koleżankom jak szukają czegoś w dobrej cenie i dobrej jakości ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi rzęsami zrobić piękny wachlarz to bardzo trudne, ale ten nawet sobie radzi i daje fajne efekty:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, myślę żę będziesz zadowolona:)
      jeśli lubisz takiego typu szczoteczki, ale ja w sumie nie lubiłam a POLUBIŁAM:)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam Maybelline Colossal :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Eveline, ma złote opakowanie. Maskara pogrubiająca, rozdzielająca, unoszące rzęsy do 45*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)