poniedziałek, 3 września 2012

Maska mleczna........

CREMA al LATTE...

czyli krem mleczny do włosów!!!



Pisałam w poście o pielęgnacji włosów, że planuję kupić maskę do włosów z Biovax lub BingoSpa, a to trzecia jaka miałam w planach. Akurat miałam okazje zakupić ta i bez zastanowienia z niej skorzystałam. Wiele o niej słyszałam i juz dawno chciałam wypróbować. Można ją kupić w sklepach i na hurtowniach fryzjerskich. Ja swoja kupiłam u zaprzyjaźnionej fryzjerki, po prostu mi odsprzedała bez marży.

 

Myślę,, że jak dłużej poużywam  to zobaczę jak działa a póki co, wiem że zapach ma obłędnyJPachnie jak budyń śmietankowy lub waniliowy, coś tego typu.

Włosy po niej są miękkie i puszyste oraz pięknie pachną nawet na drugi dzień po myciu.

Ja stosuję ją inaczej niż zaleca producent, po prostu przed myciem nakładam ją na suche włosy, zawijam folią i ręcznikiem i się relaksuję. Trzymam tak nawet godzinę  albo dłużej. Potem normalnie myje głowę .

Jako maski używam 1 raz w tygodniu a przy pozostałych myciach głowy stosuję jak odżywkę na chwile na mokre włosy i spłukuję.



 
Opis na opakowaniu:



A tak maska wyglada w środku:




Od kiedy nasłuchałam się o niej samych pozytywnych opinii bardzo chciałam ją wypróbować.

Czy używałyście już tej maski???

 
 

10 komentarzy:

  1. Oj ja ją pierwszy raz na oczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ją w swojej hurtowni i zamierzam kupić jak tylko skończy mi się moja maska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,tak dawno temu zakupiłam tą maskę na allegro (oczywiście odkryłam ją na wizażu;) ale niestety : po 1) zapach po dłuższym czasie stał się męczący , a po 2) obciążała mi włosy. Chociaż nie stosowałam ją przed myciem , tylko standardowo ;) Ale pamiętam ż cana w stosunku do ilości maski była bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją kiedyś kupię :)
    Tak myślę, bo chciałabym zmienić coś w swojej pielęgnacji włosów ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę, ale nie używałam. ile mniej więcej kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosztuje ok. 20zł za 1000 ml. Mega tanio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie stosowałam. Aktualnie posiadam BioVax'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam właśnie o niej , każdy chwalił ją bo ladnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)