poniedziałek, 17 września 2012

Haul zakupowy...

Douglas



Superpharm



Ikea



 
 
 

10 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, też wymieniłam tusz;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie teraz myślę, że mogłam wybrać podkręcający, a Ty na jaki wymieniłaś?

      Usuń
  2. Mój najukochańszy lakier do włosów :D
    aż mi się buźka uśmiechnęła, i ponownie peeling enzymatyczny i duuużo świeczek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kupiłam właśnie przez Twoje polecenie, akurat trafiłam na promocję.

      Usuń
    2. Mogłaś kupić i dla mnie bo dwa mi się kończą a nie ma żadnej promocji u mnie :( :*

      Usuń
    3. No widzisz, mogłaś wcześniej mówić hihihi :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kilka z tych rzeczy kupiłam na prezencik dla mojej siostrzenicy:):)

      Usuń
  4. Zawsze jak jestem w Ikei to kupuję mnóstwo takich świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze na coś się skuszę:)
      Uwielbiam świeczki!!!

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)