piątek, 7 września 2012

GARNIER kontra DELIA czyli....

 FARBY DO WŁOSÓW
 
Od kilku lat nieustannie używałam farby firmy Garnier 100 % Color w odcieniu 743 Złocisto miedziany blond i byłam zadowolona bardzo!!! Niestety jak to bywa z ulubionymi produktami firma wycofała ją ze sprzedaży. Zrobiłam sobie spory zapas licząc, że farba wróci jako nowość w innnym opakowaniu z inną nazwą. Niestety tak się nie stało, przynajmniej ja nie widziałam jeszcze u nich takiej nowości... Przykro mi było rozstać się z tą farbą, ale zużyłam ostatnie opakowanie i byłam zmuszona poszukać "zamiennika".  Osoby, którym poleciłam Garniera teraz pytają mnie jakim robię kolorem i z jakiej firmy.......
 
 
Wybrałam farbe firmy  Delia w odcieniu 7.44 Rudy


 
w opakowaniu znajdziemy taką zawartość:
 
 
informacje na opakowaniu:
 
 
 
Dziś jestem po pierwszym farbowaniu, kolor wyszedł ok.
Zobaczę jak będzie się utrzymywać na włosach i czy nie będzie ich za bardzo niszczyła.
mam kupione jeszcze drugie opakowanie.
 
Używałyście Garniera 100% color w  moim odcieniu?
Macie jakiś zamiennik??
Chodzi mi o kolor typowo rudy, nie znoszę kiedy okazuje się, że kolor wyszedł bardziej czerwony niz rudy:(
 
 

16 komentarzy:

  1. Ja nie używałam z Garniera, lecz użyłam z Joanny Multi Cream color i jestem zadowolona, włosów tak nie zniszczyła , kolor wyszedł podobny do tego z opakowania, choć mój kolor był zalecany po wcześniejszym użyciu rozjaśniacza, którego nie użyłam przez co moje włosy wyszły ciemne. :P Farbowałam na brąz, nie wiem jak się sprawdzają odcienie rude.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie wrzuciłaś zdjęć zaraz po farbowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki zamiar ale nie miałam możliwości zrobienie zdjeć wtedy :(

      Usuń
    2. garnier color naturals z numerkiem 7.40 + sprawdzony

      Usuń
  3. widzialam tą farbe garniera calkiem niedawno;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie???
      Chętnie bym kupiła:):) U mnie nigdzie już nie ma :(

      Usuń
  4. Loreal Pure Paprika jedyny najpiękniejszy rudy! ale mam dla ciebie wiadomość wrócił Garnier miedziany blond w innym opakowaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiadomośćm muszę się rozejrzeć za nią:)

      Usuń
    2. Nowy Garnier ma kolor miedziany blond 7,40+ farbuję nim trzeci raz już i jest naprawdę rewelacyjny - nie ma czerwieni jest rudość i zmywa się naprawdę do miedzianego blondu, który wygląda jak kolor naturalny, a nie z torebki - jak dla mnie rewelacja. Jest to kolekcja color naturals magnetyczne miedzie z taką mega rudą babką na opakowaniu :)

      Usuń
    3. Dzięki za informację - właśnie znalazłam tą farbę i pojawiła się w moim ostatnim poście z zakupami.
      Cieszę się,że wróciła:):)

      Usuń
  5. Hej ;) właśnie zakupiłam miedziany blond z garniera ;) farbowałaś już sobie tym kolorem włoski ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz czytam ten komentarz z farbą na głowie:)

      Usuń
  6. Czy Twoje zdjęcie profilowe jest zrobione Delią , czy Garnier- em i jeśli tak to poproszę o dokładną nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier 100% color złocistomiedziany blond, ale teraz ją wycofali. Ale jest podobna jak nie taka sama jako nowośc i nazywa się: GARNIER magnetyczne miedzi czy jakoś tak, nie pamiętam teraz dokładnie a nie mam w domu opakowaniu, Wstawię w jakimś haulu pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ja właśnie dzisiaj zakupilam garnier 7.40 a właściwie mój mąż w rosmanie ,jutro rozjasniam i farbuje .co do loreal papryka to tylko na opakowaniu jest ładny rudy mi kiedyś wyszedł czerwony makabra i to drogie farby nie polecam.jestem ciekawa jak miedziany blond mi wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Wyprzedaję zapas farby garnier 743 ( 5 sztuk) na Allegro z powodu zmiany koloru włosów. Zainteresowanych zapraszam na aukcję http://allegro.pl/show_item.php?item=3809196620

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)