środa, 26 września 2012

DIESEL ZERO PLUS FEMINNE.......

 
czyli WODA TOALETOWA DLA KOBIET!!!




Zapach wprowadzony na rynek przez firmę Diesel w1999 roku. Jest to młodzieńcza mieszanka owocowych nut zamknięta w czerwonej buteleczce, pojemość 75ml.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: mleko orzecha kokosowego
Nuta serca: truskawka, wanilia, wiśnia, cynamon
Nuta bazy: drewno sandałowe, magnolia, jaśmin, piżmo

 




Ja bardzo lubię ten zapach, jest on wydajny i dosyć długo się utrzymuje.
Butelka nie rozbije sie nam w torebce:)
Można dostać go w dobrej cenie na promocji, więc warto przetestować.
Ja jestem nim zachwycona.

Miałyście ten zapach?? Jak Wam się podoba?







5 komentarzy:

  1. Nie miałam tych perfum. Żaden z zapachów Diesel jak dotąd mnie nie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten bardzo polubiłam:) też wcześniej nawet nie brałam pod uwagę ich zapachów:( nie wiem sama czemu!?

      Usuń
  2. Nie znam tego zapachu. Ale te nuty zapachowe mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuty zapchowe określił producent i nie są pojedynczo wyczuwalne ale jako mieszanka dla mnie dają super efekt zapachowy:)
      Polecam Ci bardzo!

      Usuń
  3. A ja niestety Nie znam tych perfum, jakoś nigdy nie miałam okazji nawet powąchać ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)