niedziela, 23 września 2012

Co znalazłam w MĘSKIEJ KOSMETYCZCE...

Zdecydowałam się na trochę nietypowy post, pokaże Wam jakie kosmetyki znajdują się w kosmetyczce mojego Mężczyzny.







ŻELE POD PRYSZNIC


1. STR8 Orginal
 
2. FA Xtreme Sports





3. Szczoteczka elektryczna Braun dla Oral-B

4.Pasty do zębów Elmex i Aronal


 
 
ZAPACHY


5.Amazonia, Oriflame

6.GIVENCHY POUR HOMME

 
 
 
GOLENIE I PIELĘGNACJA


7.Żel do mycia twarzy AA

8.Balsam po goleniu AA



9. Golarka PHILIPS


Jest to wersja podstawowa męskiej kosmetyczki.
Na zdjęciu brakuje jeszcze 2 zapachów (adidas i str8) oraz szamponu do włosów (Clear)
A na zdjęciu głównym to różowe mydełko to malina z miętą z Oriflame:)
 
Dziewczyny może Wy zrobicie posty co znalazłyście w męskiej kosmetyczce??
 
 
 
 
 



15 komentarzy:

  1. Całkiem fajny pomysł z pokazaniem tej męskiej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) może zrobisz też? chętnie pooglądam i poczytam!

      Usuń
  2. Niezły pomysł :) Chyba też zrobię taki wpis któregoś dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Kamil ostatnio dostał ode mnie ten żel AA :)
    Jest zadowolony :)
    Ja mogłabym zrobić zdjęcie półeczki mojego mężczyzny ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię męski żele pod prysznic bo strasznie mi się podobają ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł.
      Też lubię niektóre męskie żele (zapachy) ale na swoim ciele to nie wiem?! Chyba musze kiedyś wypróbować:)

      Usuń
  5. bardzo fajny post -i wszystko jest co mężczyzna mieć powinien :)super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia podobnego postu:):)

      Usuń
  6. Raczej wiele tam nie znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak miło :) mojego męża ciężko namówić na nałożenie kremu na twarz ufff ale spokojnie pracuje nad tym :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://sylwwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej kosmetyczce również brak kremu:(
      ale faceci chyba nie lubią kremów, wystarczają im balsamy po goleniu:)
      POZDRAWIAM:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)