czwartek, 6 września 2012

AIR WICK Multicolor.......

        Pogoda za oknem typowo jesienna i właśnie przeglądam jakie mam świece, aby umilacćsobie ten coraz bardziej ponure dni... Chociaż powiem Wam, że lubię czasem jak pada deszcz.....
Wszyscy moi bliscy wiedzą, że kocham świece i często są one dadatkiem do prezentów dla mnie:)
Nie kolekcojnuje ich i nie kurzą się na półkach tylko po prostu je "spalam" :)
Jakiś czas temu dostałam świece AIR WICK Multicolor, a jej spalanie wygląda tak:

To jest cały czas ta sama świeca, ona w trakcie palenia zmienia kolory.....

Jest o zapachu Księżycowej Lilii a w opakowaniu wygladała tak:
Wypalam dużo świeczek i często je kupuje, lubię takie które ładnie pachną, w miare długo sie palą i są tanie. Często kupuje w Biedronce i w Ikea oraz korzystam z tych które dostaje.

A tutaj chciałam Wam pokazać te, kóre obecnie posiadam:

Mam jeszcze kilka świeczników,ale nie chciąłam dawać aż tyle pustych, bo skończyły mi się podgrzewacze. Muszę odwiedzić Ikee.


Pamiętajcie aby przycinać knot, bo wtedy świecę spalają się w miarę równo i nie zostaje jedna wielka dziura tylko spalamy świecę w całości:)

Czy Wy tez lubicie świece jak ja??
Może mi coś polecicie jakiś fajny sklep albo konkretną świecę?
Jak widać muszę uzupełnić moje zapasy na jesień.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece tak jak Ty . :D Niestety nie natknęłam się na sprawdzone, zazwyczaj jak kupuję to zapachu niestety prawie nie czuć. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,
      w takim razie zapraszam na kolejengo posta, bo w nim znajdziesz mój pomysł na "zapach" - woski zapachowe do kominków >> napewno przypadły by Ci do gustu!!!

      Usuń
  2. Jestem maniaczką świeczkową i kominkową;-) Latem praktycznie w ogóle ich nie palę, ale jesienią i zimą na całego;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, uwielbiam to. Mój kolejny post o kominkach >> już gotowy:)

      Usuń
  3. Księżycowa Lilia, uwielbiam ten zapach ale w formie wkładu do elektrycznego odświeżacza :)
    Te z Biedronki nie pachną zbyt intensywnie ale polecam Ci świeczki z Rossmana, wyrazisty zapach mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę to muszę się rozejrzeć, ale tam jest dużo tych świec - które konkretnie polecasz?

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)