piątek, 24 sierpnia 2012

PIELĘGNACJA WŁOSÓW - czego używam!?

Jakie są moje włosy???


Moje włosy są proste i długie, z grzywką, farbowane na kolor rudy....

Oto produkty jakie obecnie stosuję:


 
  1. Szampon do włosów farbowanych z Oriflame -  fajnie się pieni, ładnie pachnie, dobrze oczyszcza włosy to chyba wszystko co musi robic szampon.
  2. Szampon w kostce z naturalnych składników firmy Bomb Cosmetics - dobrze sprawdza się na wyjazdy, jest mały, z naturalnych składników, barzdo dobrze sie peini i myje włosy. Kupiłam go z ciekawości i stosuje raz na jakiś czas lub biorę na wyjazd, może kiedyś zacznę stosować regularnie i wtedy sprawdzę dokładniej jego dzialanie, fajny produkt:)
  3. Suchy szampon - Beauty Formulas - kupiony do "nagłych przypadków" kiedy moje włosy sa tragiczne a musze wyjść i  nie mam czasu  ich umyć lub warunków podczas wyjazdu wakacji itd... trochę poprawia ale dla mnie to nie jest to  - jednak mycie to mycie:):):)
  4. Odżywka dwufazowa  GLISS KUR do włosów farbowanych - super produkt, nie obciąża włosów mimo iż się jej nie spłukuje, teraz uzywam tylko tej odżywki.
  5. Maska do włosów Gloria - kupiona na "potrzebę chwili", będąc na wyjeździe potzrebowałam maseczki i szukałam maseczek bingo spa, bo wiele słyszałam o nich niestety nie udało mi sie znaleźć i kupiłam najtansza jaka była:( ale nie wiem czy ją zużyję, jest dziwna !? jak tylko znajdę gdzies bingo spa to sobie kupię albo zastanawiam sie też nad Biovaxem
  6. Olejek na gorąco COCONOUT & RICEMILK z Oriflame, kiedyś już go miałam w innej wersji zapachowej, ale teraz wracam i myślę, że może sie sprawzdzić do olejowania włosów.
  7. Jedwab w płynie Silk  - stosuje do wygłazdenia włosów lub nakładam na końcówki lub czasem dodaję do maski kilka kropelek.
 


Lakiery jakie używam:
 

  1. Loreto - kupiłam, bo przeczytałam recenzje lakier jak lakier, każdy robi to smao po co przepłacać. Ale to nieprawda, nie każdy robi to samo, ten jest słaby:(
  2. Syoss - kupiłam skuszona promocją pomyślałam  marka "salonowa" w cenie taftu może będzie fajniejszy, nie jest zły ale w cenie taftu wole taft.
  3. Taft - zużyłam juz wiele opakowań i dla mnie nie ma lepszego:)
Zdecydowany nr 1 to Taft i zawsze do niego wracam:) Najlepszy!
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Suchy szampon i kokosowy olejek z Oriflame miałam z tej kolekcji ;]
    Wypróbuj kiedyś Kochana lakieru Elnett :) Zakochasz się w nim ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukac i wyprobować, bo nigdy go nie miałam, chyba w rossmanie widziałam jeśli dobrze kojarzę jego opakowanie takie złote?!

    Ps. mam małe pytanko jak znalazłas mój blog?

    Bo dla mnie to było mega zaskoczenie, że tak szybko i ktoś do mnie zajarzał praktycznie zaraz po jego założeniu:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złote opakowanie :)
      Nie zrażaj się ceną, jest tego warta ;)

      Jak trafiłam na Twojego bloga? Hmm... nie wiem sama ale cieszę się, że Cię odkryłam ;*

      Usuń
  3. Taft albo nivea diamond gloss :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem, szczerze, że nie używam lakierów do włosów, ale o Tafcie krążą pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)