piątek, 31 sierpnia 2012

Peeling enzymatyczny???

Niedawno zakupilam sobie taki oto peeling enzymatyczny z Lirene, od jakiegoś czasu jestem ciekawa jak działają tego typu kosmetyki...


... jeszcze go nie robiłam, bo troche sie obawiam.
Musi byc mocny skoro usuwa naskórek samym składem (bez tarcia mechanicznego) i te kwasy owocowe, czy one nie powodują podraznień i uczuleń?? 

Co sądzicie o peelingach enzymatycznych??
A może któraś z was używała tego z Lirene??
Czekam na Wasze opinie na ten temat.

11 komentarzy:

  1. Też nie używałam jeszcze żadnego enzymatycznego peelingu, ale słyszałam, że nie podrażniają skóry, więc nie bój się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbuję to dam znać jak u mnie zadziałał.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. z bielendy jest bardzo dobry i wydajny a zapach cudowny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten z Bielendy jest w saszetkach czy w tubce?
      jaki zapach?
      Jak ten się sprawdzi będe zadowolona to może sobie kupię większe opakowanie właśnie w tubce, żeby mi starczyło na dłużej.
      Ten mam zamiar robic dzisiaj....

      Usuń
  3. Ja używam peelingów enzymatycznych ze względu na skłonności do trądziku :(
    Zdecydowanie nie podrażniają, mają niesamowite działanie, bo własnie bez tarcia i podrażniania ewentualnych wyprysków idealnie peelingują twarz :]
    Agatko, Twój też jest do nałożenia na noc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat jest na kilka minut i do zmycia, ale miałam w ręce taki na noc jednak nie wiedzialam jak iśc z nim na twarzy spać??!! i wzięłam ten.
      Ty masz na noc?? Jak to się robi, żeby nie zostało wszystko na pościeli? Być może jak ktoś stosuje już tego typu peelingi to uważa moje pytanie za głupie, ale ja nie wiem jeszce jak to działa czy się wchłania czy zastyga czy co??

      Usuń
  4. Te peelingi na noc, które mam, nakłada się zupełnie tak jak krem po oczyszczeniu twarzy tonikiem i one szybko się wchłaniają. Rano tylko trzeba porządnie umyć twarz letnią wodą i buzia jest gładziutka i miła w dotyku :)
    Poduszka się nie brudzi, ale dla pewności można po nałożeniu odczekać pół godzinki zanim się położymy i podłożyć mięciutki ręcznik, który nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę na jakiś na noc skoro mówisz ze wszystko spoko z taką formą aplikacji.
    Ja sobie nie umiałam wyobrazić czy po prostu nie wytrę wszystkiego w pościel i nic nie zostanie na twarzy.
    Stosowałam wczoraj ten i polubilam peelingi enzymatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że nigdy nie używałam peelingów enzymatycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jestem zachwycona, polecam wypróbować!

      Usuń
  7. Nie używałam jeszcze takiego, ale mam zamiar:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)