środa, 22 sierpnia 2012

Masaż relaksacyjny :)

Masażer dostalam jakis czas temu, wyglada on tak:



Masażer został zakupiony w Decathlonie, po włączeniu jego "nóżki" świecą na zielono i lekko wibrują, nie wiem sama jak to opisac mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi!?:)
Jest to przyjemne uczucie. Lubie barzdo masaż rękami, ale tym masażerem róznież.
Fajny gadżet, do tego olejek Alterra lub inny, świece i można zrobic sobie domowe SPA z ukochanym:) albo solo - w końcu ma własne baterie, hehe. Masażer nie jest  drogi chyba ok 30-40zł, ja dostałam go w prezencie.

Napiszcie mi czy ma go ktoś i czy jesteście z niego zadowoleni?

3 komentarze:

  1. Nie mam takiego masażera, dlatego ciągle męczę mojego Ukochanego żeby wymasował mi np. plecy ;]
    Biedny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehehe ja robiłam TO SAMO!!!! w sumie dalej robię.
      Dlatego mój Chłopak wie, że to uwielbiam i mi go kupił:)

      Usuń
  2. Fajny masażer:) Świetny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)