poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jędrne ciało i piękny biust - każdy by chciał...

Czego używam do walki z cellulitem?

Niestety cellulit jest czymś co kocha kobiece ciała:( jest to niestety miłość nieodwzajemniona.

Nie wydaję mi sie aby kosmetyki zlikwidowały całkowicie cellulit. Używam ich aby moja skóra była bardziej sprężysta i jędrna. W moim przypadku regularne stosowanie daje takie efekty. W połączeniu z ćwiczeniami efekty są jeszcze lepsze:)


PEELINGI wszelkiego radzaju będa teamtem kolejnego postu, ten znalazł się na zdjęciu ponieważ jest typowo przeciw "pomarańczowej skórce"




KREMY, ŻELE - w tej chwili stosuję jeden z moich ulubionych eveline ( tylko w lecie lubi efekt chłodzący) oraz krem-żel z oriflame z serii Swedish SPA.


MASAŻE - wszekiego rodzaju masaże
  • pod prysznicem "ostrą" gabką Lub rękawicami ze zdjecie poniżej
  • po smarowaniu kremem badź żelem, -  rollowanie rolką z wypustkami
  • jako relaks i odprężającą przyjemność masaż masażerem na baterie - beurer





Pielęgnacja biustu

Moim zdaniem osoby z większym biustem powinny stosować tego rodzaju kosmetyki, które według mnie poprawiają wygląd biustu i jest on bardziej jędrny i "uniesiony"

Obecnie używam żelu z avonu z serii SOLUTIONS.



l;'
 


Konsystencja jak widać żelowa, ma tworzyć "niewidzialny biustonosz" - wiadomo,żę na duży biust nie ma sznas, ale muszę przyznać, że delikatny efekt takiego uniesienia i  jędrności przy regularnym stosowaniu daje:):):)
 
Stosowałam też żele i kremy: z oriflame,z yves rocher, z dax cosmetics,z eveline .... wszystkie dzialają podobnie, ale wolę żele od kremów i chyba najlepszy był z oriflame ( jak skończe ten  to może sobie znowu zakupię jak będzie jakaś fajna promocja)
 
 

 Można też dodatkowo robić ćwiczenia specjalnie na biust - o czym ja niestety zapominam.

Należy również pamiętać o odpowiednim doborze biustonosza - od kiedy sie tego "nauczyłam" wszystko stało się lżejsze w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ja bardzo lubię biustonosze z firmy GAIA - mają wiele rozmiarów i naprawdę można coś wybrać dla każdego.
 
 
 

19 komentarzy:

  1. Ja w najbliższym czasie muszę zakupić właśnie krem z Eveline :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest:) Tylko ten efekt chłodzenia nie zawsze mi odpowiada, ale czego się nie robi......

      Usuń
  2. Czekałam na tę recenzję :)
    Chłodzący Eveline miałam :) Fajny był, ja jeszcze zawijałam się folią i ręcznikiem i tak siedziałam :)
    Masaże bańką chińską - przyjemne i skuteczne :)

    Do biustu również używam kosmetyków z Avonu, poprawy nie widzę, ale mam lepsze samopoczucie dzięki temu :)
    A biustonosze lubię Triumpha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:)
      Fajny pomysł z ta folią:) musze kiedyś tak zrobić. A do zakupu bańki chńskiej dwa razy podchodziłam ale jakoś w końcu rezygnowałam bo albo nie było albo cos innego...
      Chyba sobie zakupie w najbliższym czasie.
      Planuje tez zakup tejs szczotki z rossmana, wydaje mi sie że też bedzie super do mycia i masazu w jednym.

      A co do biustu, to własciwie ja może nie widzę takiej poprawy wilekiej tylko jak pzrestaje stosowac te kosmetyki to wtedy widac ze jadnak z nimi biust był "fajniejszy":):):)

      Usuń
    2. Ta szczotka z rossmanna jest bardzo fajna. Ja mam i polecam.
      Bardzo fajny blog. Obserwujemy ? :)

      Usuń
    3. Dziekuję, jasne, że obserwujemy:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ostatnio fajny zestaw, który z resztą dołączył do moich zasobów, był w Pepco - min. właśnie ta szczotka-rolka z kolcami :)
    Osobiście bardzo jestem zadowolona z produktów Eveline, choć nic nie zastąpi porządnej dawki sportu.

    Pozdrawiam, www.fashionablyyy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ruch jest najważniejszy:)jesli ktoś chce stracić kilogramy:) i nie tylko.............
      Ale te kosmetyki poprawiają kondycję skóry,dodatkowo smarujac się nimi wykonujemy masaż:)

      Ps. w Pepco można dostac fajne rzeczy, lubię ten sklep.

      Usuń
  4. Niestety nie mam cierpliwości do masowania skóry podczas kąpieli.. Może jeśli miałabym prysznic wszystko byłoby dla mnie łatwiejsze. Staram się jednak jakoś zadbać żeby ładnie wyglądać ; p
    Mam krem Nivelazione z Faromony i powiem, że jest całkiem przystępny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez nie zawsze się chce:( ale jak pzrestaje to widze róznicę na minus.
      miałam kiedyś skoncentrowane serum z nivelazione - fajne ale droższe a wydaje mis ię ze dziala podobnie.

      Pozdrawiam i obserwuję:)

      Usuń
  5. Nie mam ostatnio cierpliwości do codziennego smarowania się:)

    Czas się wziąć do roboty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam przerwę i sama jestem zła na siebie!!!
      Ale wróciłam do tego, bo regularne stosowanie daje efekty- przynajmniej u mnie:)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. juz sie czaje jakis czas na te produkty z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w promocji mozna kupić w dobrej cenie.
      A ich jakośc moim zdaniem jest całkiem fajna, więc po co pzrepłacać:):) hehe

      Pozdrawiam i obserwuję:)

      Usuń
  7. Eveline jest świetne! Mam serum i bardzo go chwalę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:)
      Ja co jakis czas kupuje cos innego, wszystkie ich kremy, żele i serum są świetne. Nie lubie tylko termoaktywnych, bo nie moge znieść tego uczucia pieczenia.

      Pozdarwiam

      Usuń
  8. Też mam z tym problem :( coraz próbuję różnych kosmetyków :)

    Bardzo przyjemny blog :) Obserwuję :) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję,
    Równiez obserwuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam peelingu z Lirene i nie jestem zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)