czwartek, 23 sierpnia 2012

Golenie i pielęgnacja po...

Jeszcze niedawno stosowałam depilację pastą cukrową, jednak jest to zabieg bardziej czasochłonny i trochę bolesny dlatego wróciłam na znowu do golenia.

Czego używam do golenia???

 
1. PIANKI
 
Obecnie posiadam 2 pianki:
 
Isana Sensitiv - zwykła, tania, nie podrażnia. Kiedyś lubiłam wersję brzoskwiniową, teraz wolę sensitiv. Stosuje ja do delikatniejszych niż nogi partii ciała i dobrze sie sprawdza.
 
Malizia UOMO - wiem, że to męska pianka!!! ale jeśli chodzi o nogi sprawdza się super, była tak tania (w biedronce na promocji 2.99zł) że nie mogła się oprzeć aby jej nie spróbować. Jedyną moja obawą był zapach, ale jest w niarę delikatny i nie pozostaje na skórze czego bardzo nie lubię  jesli chodzi o pianki dla mężczyzn. Poza tym pomyślałam, że skoro faceci stosuja ja na twarz i jest ok to napewno da rade na nogach:)
 
2. GOLARKI
 
WILKINSON - moje ulubione z  3 ostrzami, jeśli chodzi o golarki jednorazowe najlepsze jakie miałam!!!
 
BIC - również z 3 ostrzami, skusiła mnie promocja 2 opakowania po 3szt. za 9.99zł, całkiem fajne.
 
WILKINSON INTUITION - super na wyjazdy oraz do szybkiego golenia, kiedy mamy mało czasu. Jednak jest mało wydajna i dosyć droga do codziennego używania.
 
3.BALSAMY PO GOLENIU
 
Długo szukałam balsamu po goleniu dla kobiet, który spełniałby rolę taką jak te męskie, ale nie miałby tego zapachu. Obecnie jest już dużo takich balsamów, bo spotkałam się już z kilkoma firmami, ale wtedy nigdzie nie widziałam. Wydaje mi się, że to nowości.
 
Znalazłam:
 
Balsam Silk - super łagodzi i nawilża skórę po goleniu. Lekko chłodzi i wydaję mi się zawiera w sobie troszkę alkoholu, ale jest to moim zdaniem nawet wskazane po goleniu:) to juz moje 2 opakowanie i jestem bardzo zadowolona. Produkt jest bardzo wydajny.
 
Żel Silk przeciw wrastaniu włoskom - stosuję go raz na jakis czas nie po każdym goleniu.
 
 
 
 
Jednak efekty po depilacji pastą cukrową były na dłużej i skóra była bardzo delikatna, więc pewnie za jakiś czas może znowu do niej wrócę... 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Jestem zwolenniczką męskich pianek do golenia bo bardziej zmiękczają zarost, mężczyźni przy częstym goleniu mają twardy i trudniejszy do zgolenia.
    Fajne masz te kosmetyki po goleniu, musze jakis upolowac dla siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie balsam, bo ja długo czegoś takiego szukałam. Łagodzi i koi skórę po goleniu, zwłaszcza w okolicach wrazliwych i delikatnych, gdzie po goleniu "lubi" wystąpić jakieś podrażnienie - dla mnie jest idealny.
      A co do pianek to zgadzam się z Toba w 100% :)

      Usuń
    2. Dziś użyłam depilatora...
      Mam mega podrażnione nogi i czerwone krostki...ehhh...
      Mogłam trzymać się maszynki :(

      Usuń
    3. :( ale może do rana podrażnienie minie!? a będziesz miała efekt na dłużej.
      Ja nie byłam zadowolona z depilatora.

      Usuń
    4. Dziś krostki zginęły :]
      Mój depilator leżał 5 lat w szufladzie, w końcu go wyciągnęłam i mam zamiar użytkować :)
      A czemu Ty byłaś niezadowolona?

      Usuń
    5. Nie byłam zadowolona, ponieważ mam włoski dosyć rzadko i nigdy nie wyrwał mi wszystkich zawsze musiałam dogalać maszynka jesli chcialam mieć gładkie. Zawsze mniejsze włoski zostawały.
      A "zapuszczac" w lecie to wiadomo...
      A po drugie nei dość z eboli to efekty marne....
      Stosowałam ostatnio paste cukrową i byłam zadowolona,ale jakos mam ostatnio lenia i wróciłam do maszynek:)

      Usuń
  2. Ja narazie tez uzywam tylko maszynki ale efekty sa krotkie wiec jak wroce za tydz to chce sprobowac tej pasty;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam pasty cukrowej robionej w domu:):):)
      Trzeba uważać, żeby sie nie poparzyć - ale moim zdaniem warto.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. bardzi sie ciesze ze dalaczylas do mojej grupy;) katalog zamowisz klikajac po zalogowaniu w zakldke zamowienia i na samym dole po lewej stronie jest bezplatny katalog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się zamowić teraz darmowego katalogu:( bo nie ma dostępnych - wczoraj próbowałam.

      Usuń
  4. Ja od jakiegoś czasu używam tylko wosku i plastrów. Mam maszynkę do podgrzania, do której wsadzam wosk, nagrzewa się i działam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się nigdy z produktami po goleniu dla kobiet, może też z tego względu, że nie zwracałam na nie uwagi :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)