niedziela, 19 sierpnia 2012

Domowe mini SPA - z maseczkami AA


       Uwielbiam robić sobie domowe zabiegi pielęgnacyjne, maseczek AA uzywam od dawna i bardzo je lubię, jeszcze żadna nigdy mnie nie podrażniła. ( przy maseczce Rival de Loop twarz zrobiła mi się czerwona jak maliny ze zdjęcia i piekła tak, że musiałam szybko zmywać i robic okłady kojące na )
Seria z napisem skuteczna pielęgnacja była i jest chyba obecnie jeszcze dostepna w Biedronce w cenie 1.99zł za 2 x 5ml



  1. Maseczka błyskawicznie nawilżająca
  2. Maseczka matująco - regenerująca
  3. Maseczka błyskawicznie oczyszczająca
  4. Maseczka intensywnie odżywiająca

Wszystkie maseczki się świetnie sprawdzają, dlatego jeśli ktoś ich nie zna i nie używał to zachęcam do wypróbowania.

11 komentarzy:

  1. Faktycznie maseczki AA sa świetne :)
    Za grosze można je kupic w Biedronie, w drogeriach również sa taniutki :)
    Najbardziej lubie ogorkową :)

    P.S. Proszę o dodanie opcji obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj założyłam tego bloga, dzisiaj dodałam pierwsze posty i już komentarz. Jestem bardzo miło zaskoczona, że odwiedziłaś mojego "młodziutkiego" bloga :):)
      Pozdrawiam

      Ps. Opcja dodana:):)

      Usuń
    2. Cieszę się, że mój komentarz był pierwszy :)

      Usuń
  2. Ja używałam jednej maseczki, lecz niestety u mnie się za dobrze nie sprawdziła. Wolę zainwestować więcej i otrzymać to czego oczekuje od maseczki. :) zresztą na każdego działa coś innego.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po tych maseczkach uzyskuję zadowalające mnie efekty, szczególnie lubię maseczkę błyskawicznie oczyszczającą.
      Używam jeszcze kilku innych i zrobiłam ostatnio zakup pewnej serii do testowania, póki co mam zrobione zdjecia, a post pojawi się niedługo czego uzywam oprócz AA,ale raczej nie przepłacam za maseczki gdyż te tańsze dobrze sie u mnie spisują:)( chociaż też nie wszystkie)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. A jaka maseczka RdL Cię podrażniła? Mnie poparzyła oliwkowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam swoja imienniczkę! Ja sie skusiłam na coś z miodem albo migdałami ( używam podobnej z perfecty) chyba była to jakaś odżywcza, pachniała mocno wanilią. Duzo osób chwaliło te maseczki, więc postanowiłam wypróbować i to był WIELKI BŁAD!!
      Żaden kosmetyk jeszcze nie wywołał na mojej twarzy tak mocnej reakcji alergicznej, normalnie twarz mi prawie płoneła tak piekło i byłam czerwona jak "burak" :(

      Usuń
    2. Ja również Witam :). Też naczytałam się wiele pochlebnych opinii, a okazało się, ze wiele moich koleżanek te maseczki podrażniły:(.

      Usuń
  4. Mnie maseczki AA nie odpowiadają. Lubię gdy maseczka jest dobrze, całkowicie zmyta. Te słabo się wchłaniają i buzia mi się strasznie świeci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja każdą maseczkę, po której mam taki efekt jak piszesz - zmywam jednak wodą, nie lubię tez tego i po zmyciu nakładam krem i mam fajny rezultat:)
      Ale te akurat spisujją się u mnie bardzo dobrze.
      A Ty jakie maseczki lubisz stosować?

      Usuń
  5. Kiedyś użyłam jednej maseczki AA i pamiętam, że byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)