czwartek, 30 sierpnia 2012

Czym peelinguję ciało???



Używam dwóch rodzajów peelingów: gotowych ze sklepu i jednego domowego!!!


Zazwyczaj nie kupuję peelingów, ponieważ robię sobie go z domowych składników.
A jesli już to jakiś mały, zebym mogła go uzyc kiedy nie mam czasu i chce szybko wykonać ten "zabieg". Ostatnio dostałam dwa tego typu kosmetyki w prezencie, a nawet 3 :)

MOJE PEELINGI:

Peeling kawowy:

  • Kawa ( ja zawzse wykorzystję kawę z mojej kawiarki)
  • oliwka
  • troszkę cynamonu
  • odrobinę żelu pod prysznic
  • cukier lub sól ( ten składnik dodaje na końcu zaraz pzred uzyciem gdyż szybko sie rozpuści)
Dla mnie jest to NAJLEPSZY Z PEELINGÓW!!!

Od kiedy spróbowałam przestałam kupować, bo on daje u mnie najlepsze efekty .
Jedyny minus to robi "bałagan w wannie", ale za efekty jakie daje mozna mu to wybaczyć:)


Lirene - peeling antycellulitowy

Moim zdaniem ma za duże drobinki, bardziej można sie nim poranić niż usunąć martwy naskórek.
Dostałam go w prezencie, chcialm wypróbować i ucieszyłam się bardzo. Niestety dla mnie jedynym jego plusem jest zapach.  Stosuję go głównie do ud, gdyż inne części ciała mam na niego zbyt wrażliwe. Zużyje go do końca, ale nie kupię napewno ponownie.


 
Wellness Beuaty - peeling na bazie soli morskiej i oliwki
 
Nie wybrałam go sama, bo kupił mi go mój chłopak. Peeling okazał się świetnym produktem.
Zawsze wolałam peelingi cukrowe, ale ten mnie zachwycił. Barzdo fajnei ściera i ciąło po nim jest gładkie i delikatne. Dodatkowo zawartośc oliwki fajnei nawilża i nie ma potzreby stosowania balsamu. Bardzo fajny produkt:)
 
 
 


PEELING DO PRZETESTOWANIA: PRÓBECZKA Z YVES ROCHER



A Wy czego używacie do peelingowania??

Pozdrawiam wszystkich obserwującyh, odwiedzających i komentujących:)


 
 

8 komentarzy:

  1. Ja używam domowego peelingu, tak jak Ty , lecz bez dodatku cynamonu i żelu pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cynamon też nie zawsze daję(zależy to od tego czy mam go w domu), ale tu chciałam napisac full wersję.
      jestem zakochana w tym peelingu od kiedy pierwszy raz go zrobiłam:)

      Usuń
  2. Peeling kawowy maj fejworit ;]
    Uwielbiam Joanna Naturia, malutkie peelingi w pięknych smakach-zapachach:)
    Scrub do ciała z Avonu :)
    I żel Palmolive z drobinkami ścierajacymi:]

    Ciekawi mnie ten z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubie te malutkie z joanny, zapachy są obłędne - aż chciałoby się zjeść :) hehe
      Żel z palmolive też fajny, a z avonu nie miałam nigdy.

      Orientalny peeling do ciała z glinka marokańską z Yves Rocher tez mnie ciekawi, ale trzymałam go jakos na wyjazd. Jednak chyba ciekawość wygra i w końcu go zużyję w domowym zaciszu:)


      Usuń
    2. Obiecaj, ze jak go już skonsumujesz to napiszesz jaki jest/był ? :]

      Usuń
  3. Sama robię peeling kawowy, solny albo cukrowy.
    A z gotowych to z Joanny malinowy albo z małego opakowania kawowy. Z Avonu miałam z Morza Martwego i też był fajny, ale szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam tego z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)