niedziela, 19 sierpnia 2012

Czego obecnie używam do demakijażu?

KROK 1: Swój demakijaż zaczynam przeważnie od przetarcia twarzy chusteczkami HUGGIES pure, są to najlepsze chusteczki dla niemowląt jakie miałam oraz jedne z nielicznych, które nie podrażniają mojej twarzy. Są delikatne i idealnie nawilżone oraz mają fajne tłoczone wzorki - misie- co moim zdaniem pomaga jeszce lepiej oczyścić twarz.


KROK 2: Demakijaż oczu przy użyciu moich ulubionych płatkow CAREA ( dawniej używałam tych klasycznych niebieskich albo z aloesem, ale fioletowe są zdecydownaie najlepsze:) oraz płynu do demakijażu z wyciagiem z bławatka - Yves Rocher






KROK 3: Umycie twarzy żelem, obecnie mam Vichy Normaderm.



KROK: 4 Tonizowanie - Tonik normalizujacy - seria OPTIMALS z firmy Oriflame


KROK 5: Nawilżenie - Krem nawilżąjąco - łagodzący na dzień z Yves Rocher ( seria ACTIVE SENSITIVE) Niestety mój krem na noc się nie sprawdził i chwilowo ten zastępuje mi pielęgnację na dzień i na noc - jest ok:)


Jakiś czas temu z myślą o wakacjach  i kilkudniowych wyjazdach zakupilam sobie chusteczki do demakijażu Alterra. Użyłam je już kilka razy i o dziwo, nic mnie nie podraznia ani nie piecze, są dosyć delikatne i nawet fajnie usuwa się nimi makijaż. Jeśli chodzi o demakijaż oczu to pod koniec przecieram oko płatkiem nasączonym płynem z Yves Rocher. Ale ogólnie jestem zadowolona i polecam wypróbować na wakacyjne wyjazdy są idealne. Dodatkowo ich cena jest naprawde niska w promocji kupiłam je za 2.79 zł.


6 komentarzy:

  1. Chusteczki Huggies są świetne do demakijażu :)
    Tak jak zauważyłaś zero podrażnień :)
    Warto zrobic zapas bo lubia kończyc się w najmniej spodziewanym momencie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, u mnie one są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki masz rodzaj cery? Też używam chustczki dla niemowląt ale nie do zmywania makijażu. Zawsze mam zapas w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cere normalną, tak mi sie wydaje. Choć dwa razy byłam na tzw."Badaniu cery" takim małym urządzeniem i o dziwo heheh jedna kobieta stwierdziła, że mam normlną a druga mieszaną. Ale ja sama uważam, że raczej normalną w tej chwili.
      A Ty do czego używasz tych chusteczek? Dla siebie czy dziecka?
      U mnie świetnie się sprawdzają do przetarcia twarzy przed demakijażem:)

      Usuń
  4. Lubie je mieć zawsze w podróży do wytarcia rąk. Stosuję je czasami do higieny intymnej albo latem jak się lekko spocę pod pachami i nie mam akurat gdzie się umyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój demakijaż wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)