wtorek, 21 sierpnia 2012

Co kupiłam przed założeniem bloga?

 YVES ROCHER


  1. DELIKATNY TONIK KWIATOWY - PURE CAMILLE ( miałam juz kilka opakowań u mnie świetnie sie sprawdza i lubie go. Próbowanie nowości kusi, ale jednak co jakiś czas do niego wracam, zwłaszzca kiedy dostaje super ofertę od firmy Yves Rocher)
  2. ŻEL DO MYCIA TWARZY - PURE CAMILLE (zawiera wyciąg z rumianku,  równiez już go miałam i byłam zadowolona)
  3. ŻEL POD PRYSZNIC  KAWOWY - JARDINS DU MONDE ( bardzo fajny żel, jak wszystkie z tej serii :) - moje kolejne opakowanie)

LAKTACYD - płyn do higieny intymnej


Nigdy go nie używałam, jest to dla mnie nowość. Obecnie stosuję jego wersję " klasyczną" czyli ta w białym opakowaniu z pomarańczowymi dodatkami, pewnie niedługo znajdzie sie w moich "zdenkowanych"

BIEDRONKA


REGENERUJĄCY KREM DO RĄK - BE BEAUTY


 ŁAGODNY DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU - BIELENDA ( zdjęcie z inetrnetu, poniewaz swój zostawiłam u mojego chłopaka na stałe i zapomniałam zrobić zdjęcia po zakupach :(



RÓŻ DO POLICZKÓW - BELL NR 03


NIVEA

  1. ODŻYWCZY KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ
  2. REGENERUJĄCY KREM NA NOC
  3. ŻEL POD PRYSZNIC o zapachu lilii wodnej z drobinkami olejku.


Pisząc do Was popijałam sobie taką pyszną kawkę i zajadałam muffinkę:)


10 komentarzy:

  1. Ja używałam odżywek Eveline, lecz niestety nie zauważyłam,aby wzmocniła moje paznokcie, ale może jeszcze raz spróbuję. ;) Bardzo fajne zakupy. A kawka mmmm . :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ona nie odpowiada Twoim paznokciom. Ja myślałam,że moim już nic nie pomoże ale ona jedyna dała rade:):):)

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać posty zakupowe :)
    A Twoje zakupy obszerne i fajne ;)
    Tylko ten żel Nivea jest kiepski, mam go i za nim nie przepadam....Usiłuję skończyć ale on na złość jakby odrastał nocą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel juz miałam i jak dla mnie nawet ok, ale wolę wersje z trawa cytrynową, której akurat nie było a miałam do wykorzytsania kupon rabatowy, więc zdecydowałam sie ponownie na ten.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pasowała by do niej porcja Twojego torta :)ale musiałam zadowolić się muffinką.

      Usuń
  4. Uwielbiam te małe żele Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też:) miałam chyba wszystkie poza nowościami jakie teraz weszły.

      Usuń
  5. Ja czasem używam tego kremu nawilżającego od Nivea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)