niedziela, 26 sierpnia 2012

Cienie w musie...

RIMMEL - cień w musie

Jakiś czas temu zakupiłam sobie na allegro te oto cienie, nie jestem zwolenniczka cieni w kremie czy w musie ale te są absolutnym hitem!!! Pokazuję tylko odcienie, których używam. ( mam jeszcze dwa niebieski, turkusowo-zielony i fioletowy)

U mnie sprawdzają się barzdo dobrze, mogą być stosowane samodzielnie lub też jako baza. Niemal błyskawicznie zasychają , dlatego trzeba dosyc szybko z nimi pracować. Na moim oku są bardzo trwałe i trzymają się długo :)

POLECAM, BO W TEJ CENIE JAKOŚĆ JEST REWELACYJNA!


 
 
Ten cień dziwny wyszedł, ale na tym zdjęciu najlepiej widać kolory:)
 
Postanowiłam dodać też pozostałe kolorki, które mi sie podobają, ale jednak jakoś nie czuję się w nich może jakoś sie przekonam. Wydawalo mi się, że te niebieksie będą fajne na lato.
Może przekonam się do nich za rok?!
 
 
 Z tego co pamię tam były jeszcze takie kolorki jak: czarny, ciemno szary i biały-perłowy.
 
Macie te cienie, znacie je, bo  jestem ciekawa czy równiez jesteście zadowoleni?!
 
 

16 komentarzy:

  1. Nie znam i przyznaję, że nigdy nie miałam zaufania do cieni w musie/kremie, ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam takie zdanie jak Ty, ale te są naprawdę super:)
    Mi się wydawało, że takie cienie będą lepkie i takie na oku mokre, ale zastygają tak,że są przez to trwalsze niż te w kamieniu. Jeśli będziesz miała okazję to wypróbu je, widziałm ich kiedyś dużo na allegro, ja moje kupiłam chyba w paatalu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie używałam ich. Ale Twoja recenzja jest zachęcająca :D dziękuję za życzenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie myślałam że będą takie fajne:)

      Usuń
  4. A ja nigdzie nie widziałam tych cieni, ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są w drogeriach, a jesli tak to raczej w słoiczkach chyba. To są takie tubki duże testery, jednym czasem pełno ich było w sklepach internetowych i na allegro - wtedy się na nie skusiłam bo były bardzo tanie:):) ale są naprawde godne uwagi.

      Usuń
  5. nie wiem czy bym się na nie skusiła , nie lubię zbyc mocnych i intsensywnych cieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      taj jak napisałam tych niebieskich i fioletowego nie używam wcale, chciałam tylko pokazać te kolory jakie jeszcze są dostępne. Natomiast te brązy i beże sa bardzo delikatne na oku, na ręce dałam grubszą warstwe, zeby lepiej kolor było widać.

      Usuń
  6. mam jeden cień, niebieski, nie lubię takich kolorów w makijażu na sobie, ale kupiłam go bo chciałam sprawdzić jakość. :) a tylko ten był w sprzedaży, robiłam zakupy w jakimś sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak oceniasz jakość? jak bym po niebieskim nie oceniła, bo tak jak napisałam nie uzywałam ich ani raz na dłużej, tylko w domu na próbę, ale też dziwnie mi w takich mocnych. Za to te brązy są super i bardzo wydajne, gdyż bardzo mało wystarczy na całe oko, aby uzyskac super efekt.

      Usuń
  7. Jeja!!! Te brązy i beże to moje kolorki :]
    Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich cieni od Rimmela, a tu takie cudeńka :))
    Nie miałam jeszcze takich ale chętnie bym wypróbowała:)
    Może kiedyś zorganizujesz jakąś wymiankę to będę miała okazję przetestować :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I dziękuję Ci bardzo za wsparcie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam w musie żadnych cieni, bo mam tłuste powieki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cienie fajne "zastygają", więc myśle mogłyby być fajne nawte na tłuste powieki. Warto spróbowac, bo na allegro są bardzo tanie.

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam tego typu cieni, fajnie wyglądają. Może pokażesz efekt na powiekach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)